3 / 5

Blogul, metoda principala de promovare

Pentru a promova proiectul si a pastra legatura cu viitorii cumparatori, cei doi au creat si un blog, apartamente-in-vila.ro, Ionut ocupandu-se de detaliile tehnice ale proiectului, iar Mirela de partea de comunicare.

„Initial, doar eu eram pasionata de bloguri, insa dupa ce l-am molipsit si pe Ionut, am decis sa facem un blog, pentru un dialog permanent cu cumparatorii. Targetul nostru il reprezinta tinerii, care sunt online o mare parte din zi si le putem explica astfel lucrurile direct, intr-un limbaj de zi cu zi. Am incercat si promovarea in presa traditionala, insa nu a dat rezultate, pentru ca nu acolo sunt cumparatorii nostri”, explica Mirela Rus.

Pe blog, cei doi dezvoltatori scriu in medie o data pe saptamana, pun poze cu evolutia proiectului si raspund la intrebarile cititorilor, actualizand si oferta de preturi.

„Avem contracte cu mai multe agentii, insa nici un apartament nu a fost vandut prin agentie, ci direct prin noi. Am dedus din comportamentul agentiilor ca multi dezvoltatori nu obisnuiesc sa isi plateasca comisioanele, deoarece agentiile sunt foarte speriate in aceasta privinta”, mai spune Ionut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri