3 / 4

'Daca tratezi un client la fel ca in 2007, nu ai nici o sansa'

Pentru companiile prezente pe piata, anul 2009 va fi o piatra de incercare, iar cine va reusi sa-si tina clientii actuali multumiti, indiferent ca este vorba de marile companii de consultanta internationale sau cele locale , va avea o cota buna de piata si in 2010 - 2011.

“Daca mergi acum la un client si il tratezi la fel ca in 2007, nu mai ai nici o sansa. Lucrurile s-au schimbat radical - este vorba de consultanta si de calitatea serviciilor oferite”, apreciaza Horatiu Florescu, mentionand ca, pe segmentul de birouri, nu au existat clienti care sa rezilieze contractele cu Colliers.

Horatiu Florescu, Colliers: Un broker imobiliar poate castiga peste 10.000 euro pe luna

Cu toate aceastea, criza aduce si un suflu pozitiv pietei imobiliare: dezvoltatorii vor avea nevoie mai mult decat pana acum de consultanta necesara aprobarii unui proiect inainte de demararea lui. Vor rezista pe piata doar acei dezvoltatori cu experienta, cu proiecte in locatii accesibile si cu concepte mai bune decat multe proiecte livrate pana in prezent.

„Cred ca acesta este marele avantaj: piata se cerne si raman profesionistii, atat intre dezvoltatori, cat si intre agenti”, a incheiat vicepresedintele Colliers.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri