3 / 4

'Retailerii ar trebui sa isi educe agentii de vanzari'

Constantin Banu, directorul general al Real Estate Advisory Group Romania (REAG), crede ca doua lucruri sunt foarte importante in buna desfasurare a unui centru comercial: dezvoltatorii sa eficientizeze caile de access catre mall, iar retailerii sa isi educe agentii de vanzari.

“Se intampla sa intri intr-un magazin si sa ai impresia ca deranjezi vanzatorul respectiv. Este ca si cum el ti-ar face o favoare ca este acolo, iar faptul ca tu vrei sa cumperi ceva il enerveaza. Este o atitudine total gresita si trebuie schimbata”, a explicat Constantin Banu, in cadrul seminarului "Passion for retail".

In ceea ce priveste extinderea retailerilor si posibilitatile pe care acestia le au cand isi planifica extinderea, respectiv spatii stradale sau spatii in incinta unui centru comercial, parerile inclina in favoarea centrelor comerciale. Astfel, Vicentiu Zorlan, Managing Partner al AAV Group, companie care adus in Romania branduri ca Esprit, Springfield, Women' Secret sau Cortefiel, afirma ca nu ia in considerare in acest an extinderea spre spatii stradale.

“Nu luam in calcul spatiile stradale din Bucuresti, pentru ca infrastructura este foarte slab dezvoltata, iar spatiile de parcare sunt aproape inexistente. Insa am inceput sa primesc oferte pentru spatii de pe Calea Victoriei, Bulevardul Magheru sau Calea Dorobantilor si asta este un semn bun”, a declarat Vicentiu Zorzolan.

De aceeasi parere este si Markus Pinggera, directorul de expansiune al Deichmann, unul din cei mai mari retaileri de incaltaminte din Europa. Pinggera declara ca extinderea catre spatiile stradale nu este o idee foarte buna in acest moment, deoarece, spre deosebire de alte tari, in Romania aceste spatii nu s-au dezvoltat la fel de rapid precum centrele comerciale.

Prezent in 17 tari europene, Deichmann a anuntat ca va investi in acest an peste 165 de milioane euro in deschiderea a 284 noi filiale.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri