4 / 5

Cum trebuie sa arate zona de food court

Zona de food court a jucat mereu rolul de ancora a centrelor comerciale si chiar daca vanzarile operatorilor au avut de suferit in ultimele luni, ramane o atractie pentru clientii mall-urilor, toate centrele comerciale deschise in Romania avand in plan si includerea acestui segment, sunt de parere consultantii imobiliari.

“Este foarte important ca numarul de mese si scaune sa fie suficient de mare pentru perioadele foarte aglomerate. De asemenea, este de evitat aducerea mai multor operatori care ofera aceleasi produse, intrucat aceasta zona trebuie sa ofere o varietate suficient de mare pentru vizitatori, incluzand atat operatori internationali, cat si locali”, a declarat, pentru Wall-Street, Georgiana Andrei (foto), consultant in cadrul diviziei de retail a companiei Colliers International.

Importanta food court-ului in centrele comerciale difera de la tara la tara, spune specialistul Colliers, dand exemplu tarile germanice, unde importanta acestei zone este mult redusa fata de Romania.

“In ceea ce priveste chiriile la nivelul zonei de food court, acestea sunt in general mai reduse decat cele pentru un magazin de dimensiuni similare, pe segmentul de fashion”, a incheiat Georgiana Andrei.

Topul centrelor comerciale cu cel mai mare trafic din Bucuresti este condus de Unirea Shopping Center, cu 40.000 de vizitatori pe zi, Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu 30.000-35.000, si Baneasa Shopping City, cu o medie zilnica de 27.000 de persoane, conform unui studiu realizat de Colliers pentru anul 2008.











Inapoi la articol

Setari Cookie-uri