2 / 4

Atractia mall-ului, un centru de distractii

Una din atractiile unice ale Istanbul Cevahir este centrul de distractii Atlantis, in cadrul caruia se regasesc 12 trenulete, un montagne russe cu o panta abrupta de 25 metri si peste 50 de jocuri Sega.

Atlantis Entertainment Centre are o suprafata totala de 58.000 mp, desfasurata pe cinci etaje si este primul centru de distractii construit in incinta unui mall, fiind deschis de marti pana duminica, intre orele 11:00 si 22:00.

Pe langa centrul de distractii, mall-ul cuprinde o zona cu restaurante locale si internationale, 11 sali de cinema, 2 teatre, 10 alei de bowling si peste 300 de magazine. Toate acestea au participat la atragerea celor aproape 18 milioane de vizitatori ai centrului comercial din 2008.

„Anul trecut, traficul a crescut cu 15% fata de 2007, ajungand la 17,94 milioane de vizitatori. Pentru acest an, estimam un trafic de peste 19 milioane de vizitatori. Ne concentram pe imbunatatirea mixului de chiriasi si mizam in continuare pe evenimente si promotii”, a explicat Richard M. Davies, de la Jones Lang LaSalle.

De la preluarea centrului comercial din martie 2007, compania de consultanta a adus noi chiriasi si a reconfigurat o parte din spatii pentru retailerii C&A (2.422 mp), Winmax (1.310 mp), D&R Records (980 mp) si Mango (784 mp). De asemenea, o parte din chiriasi si-au extins suprafetele deja existente: Adidas (de la 270 mp la 924 mp), Collins (de la 180 mp la 374 mp) si Tiffany (de la 180 mp la 374 mp).

“Am adus branduri noi, precum: Pagi (cosmetice) Felicity, Maisonette, Home Sweet Home, Tanti Toni, İdaş (articole si accesorii pentru casa), Wenice Kids, GS Store, Değirmen Cafe, Opal Optik, Vakıf Bank, ING Bank, Popeyes, Okafe, Sadik Efendi, Gelik, Fisho si Sofia. In plus, am relocat Pizza Hut si Sbarro (bucatarie italiana)”, a adaugat specialistul Jones Lang LaSalle.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri