2 / 4

Social media, componenta obligatorie pentru companii

Un alt mall prezent pe Facebook este AFI Palace Cotroceni, care are atat profil simplu, de utilizator, prin care poate sa acumuleze “prieteni”, cat si profil de companie. In momentul de fata, AFI Palace Cotroceni are 1.437 de prieteni si 2.255 de fani, fiind prezent pe reteaua de socializare din toamna anului trecut.

“Credem ca a devenit mandatory acum pentru companii sa includa in strategiile lor de comunicare si componenta de social media, cea care asigura transmitearea nemijlocita a mesajelor si, foarte important, un feedback rapid”, spun reprezentantii AFI Palace Cotroceni, detinut de israelienii de la AFI Europe.

Pentru administrarea paginii de Facebook, centrul comercial lucreaza cu o agentie specializata, Kubis Interactive, care “dialogheaza” zilnic cu fanii, tinandu-i la curent cu noutatile si evenimentele care au loc in mall.

“Odata cu lansarea AFI Palace Cotroceni, care a avut loc in luna noiembrie 2010, a fost inaugurata si pagina de Facebook a centrului comercial. De fapt, pagina de Facebook a fost activa chiar cu cateva saptamani inainte, pregatind astfel publicul pentru ce urma”, povestesc cei de la AFI Europe.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri