2 / 4

“Daca nu esti online, nu existi”

Dezvoltatorul Adama, controlat de fondurile de investitii Tiger Global si Immoeast, are in constructie circa 500 de apartamente pe piata locala si alte 500 finalizate. Dupa ce in prima jumatate a anului, Adama a vandut 140 de apartamente, dezvoltatorul este optimist.

“Sunt zile in care vindem trei apartamente pe zi, dar sunt si perioade in care nu vindem niciun apartament. Este importantat cum te promovezi si am observat tot mai multi oamenii isi cauta o locuinta pe internet, asa ca ne promovam ofertele puternic pe acest canal. Asta e realitatea: daca nu esti online, nu existi. Oamenii prefera sa intre pe site-ul proiectului decat sa vina la showroom”, a explicat Asher Lax, de la Adama.

Atat in cazul Adama, cat si in cazul altor dezvoltatori, eforturile de a fi prezenti tot mai mult pe internet au crescut. De exemplu, ImoSfera, primul targ imobiliar online din piata locala, a reunit 32 de ansambluri rezidentiale din Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Oradea, Ploiesti, Bacau si Timisoara.

Recent, organizatorii targului imobiliar Project Expo, au anuntat ca editia din 3-5 septembrie, va avea si o componenta online. Pe durata evenimentului, toate proiectele care vor fi expuse la Palatul Copiilor vor fi prezentate si pe un site dedicat targului.

Si agentiile imobiliare pun accent pe promovarea pe internet. Coldwell Banker Affiliates of Romania, liderul pietei de consultanta imobiliara dupa afacerile din 2009, spune ca va posta pe portalul BCR circa 8.000 de oferte, majoritatea locuinte vechi.

“Este foarte greu sa atragi o masa mare de cumparatori daca nu esti prezent pe internet. Estimam ca o treime din vanzarile datorate promovarii pe internet vor fi realizate prin intermediul bcrimobiliare.ro”, a declarat Valentin Ilie, CEO al Coldwell Banker Affiliates of Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri