4 / 5

Viitorul apartine branduri de lux

Daca in prima jumatate a anului, pe Calea Victoriei au fost inchise sase magazine, in urmatoarele sase-doisprezece luni, Oliver Petcu spune ca cel mai probabil vor ramane magazinele din portiunea Hotel Radisson – intersectia Bulevardul Elisabeta.

“Probabil vom asista la o relocare a magazinului Max Mara. In plus, vor aparea chiriasi noi, marci de lux, la parterul hotelului Hilton, in locul actualului magazin Stefanel si al spatiilor libere de vizavi de B1 TV”, afirma Petcu.

Ca viitorul apartine brandurilor de lux este si opinia lui Alexandru Preda, de la Colliers, care considera ca prezenta unor astfel de magazine este o trasatura definitorie pentru Calea Victoriei.

“Daca pana acum doi-trei ani se gaseau si multe branduri mai accesibile, precum Benetton, in prezent este evidenta o tendinta catre «dominatia» brandurilor de lux”, subliniaza Preda, adaugand insa ca timpul pentru deschiderea magazinelor este mult mai mare decat in cazul marcile de pe segmentul mediu, respectiv cel putin sase-noua luni de la semnarea unui contract de inchiriere.

Recent, brandul italian de lux Gucci a anuntat ca va deschide primul magazin monobrand din Bucuresti in aceasta toamna. Magazinul va fi situat pe Calea Victoriei, la parterul hotelului Athenee Palace Hilton si va fi deschis in regim de franciza de catre un retailer local.

In ceea ce priveste zona din apropierea Pietei Victoria, Carmen Ravon, de la King Sturge, estimeaza ca vor ramane magazinele de alimentatie publica, acestea deservind angajatii birourilor din zona.

Citeste si Piata de retail imobiliar la sase luni: Urmeaza un semestru mai greu?.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri