10 / 11

Investiti in traininguri de media si in social media foarte bune

Inainte de a incepe comunicarea, este bine sa investiti in traininguri de media si in social media foarte bune

Un astfel de training va va prezenta peisajul media din Romania, va explica rolul comunicatorului in acest peisaj, va va ajuta sa construiti principalele mesaje ale companiei si sa adaptati aceste mesaje in functie de diferitele tipuri de medii carora va adresati.

De asemenea, in cadrul unui training veti simula situatii concrete de interactiune cu media sau social media, veti exersa interviuri si veti invata tehnici de control si numeroase trucuri care va vor pregati pentru o comunicare coerenta in media.

Cititi, ascultati, analizati tot ceea ce se spune despre industria in care activati, compania pe care o detineti

In al doilea rand, este important sa va cunoasteti foarte bine audienta (clientii, consumatorii, partenerii de business) si apoi mediile prin care puteti ajunge la acestia. Pentru a-i cunoaste, este necesar sa cititi, sa ascultati si sa analizati tot ceea ce se spune despre industria in care activati, despre compania si brandurile pe care le detineti, despre competitie.

Este la fel de important sa studiati tendintele pietei si ale consumatorilor nu numai in Romania, ci si la nivel european sau international.

Apoi construiti mesaje si povesti de business sau de brand care rezoneaza cu fiecare tip de media cu care doriti sa interactionati.

Construiti o relatie pe termen lung cu cei care va pot influenta decisiv businessul

In al treilea rand, aflati care sunt persoanele care pot influenta in mod decisiv businessul si reputatia companiei pe care o reprezentati si gasiti modalitati de a construi o relatie pe termen lung cu acest influentatori printr-o comunicare profesionista, prin implicarea acestor persoane in proiectele cheie ale companiei si prin perseverenta cu care faceti toate aceste lucruri.

Sfaturile din acest slide au fost oferite de catre Alina Stanciu, managing director al agentiei Ogilvy Public Relations.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri