2 / 11

Acoperirea mediatica iti pot aduce succesul sau esecul in afaceri

Am constatat de-a lungul timpului ca multi antreprenori evita sa aiba o relatie cu presa sau sa raspunda solicitarilor jurnalistilor. Fie pentru ca nu considera acest aspect important pentru dezvoltarea afacerii lor, fie pentru sunt reticenti in a face publice planurile si rezultatele de business. Nimic mai fals. Transparenta si o buna acoperire mediatica pot face diferenta intre succesul sau esecul intr-o afacere.

Ce ar trebuie sa faca un antreprenor pentru a comunica bine cu presa?

1. Sa isi aloce timp si resurse pentru relatiile cu media, de preferinta sa desemneze un specialist sau o agentie de relatii publice care aiba permanent in vedere aceasta activitate

2. Sa realizeze sesiuni de media training cu un specialist in domeniu pentru a cunoaste specificul presei din Romania si a primi sfaturi despre cum sa abordeze presa, despre cum sa gestioneze o situatie de interviu fata in fata sau de eveniment de presa.

3. Sa ramana mereu deschis si transparent in relatia cu presa si sa trateze aceasta relatie cu profesionalism si respect.

Sfaturile din acest slide au fost oferite de Alex Paius, senior partner in cadrul agentiei de relatii publice Image PR.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri