4 / 11

Comparatiile de piata si criticile sunt un lucru constructiv

Comunicarea cu presa nu este optionala

Orice companie trebuie sa aiba o strategie si resurse alocate activitatii de comunicare cu presa, principalul mijloc de adresare a mediului de afaceri, cultural si socio-politic.

Chiar daca o companie nu doreste sa comenteze anumite aspecte ale businessului sau, este datoare sa ofere un raspuns si o motivatie pentru decizia de a nu comenta.

Comunicarea cu presa implica transparenta si onestitate

Adevarul va iesi intotdeauna la suprafata astfel incat orice incercare de modificare a realitatii va avea consecinte pe termen lung. Este dreptul oricarei entitati sa ofere publicului larg prioritar informatiile care il ajuta sa construiasca incredere si sa dezvolte businessul, dar in acelasi timp, odata oferite informatiile, acestea trebuie sa corespunda realitatii.

Comparatiile de piata si criticile sunt un lucru constructiv

Cu exceptia campaniilor de advertising, relatia cu presa implica asumarea criticilor si a comparatiei cu alti jucatori din piata.

O stire de presa nu este o macheta publicitara si nu iti va garanta acoperirea informatiei dupa bunul tau plac. In acelasi timp insa, un articol de presa ofera credibilitate mesajului pe care vrei sa il transmiti publicului larg.

Sfaturile din acest slide au fost oferite de Elena Olteanu, director general al agentiei de relatii publice 4 ACE.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri