2 / 6

Cursuri oferite gratuite de stat pentru promovare si marketing

Simona-Iosefina Buta, una dintre cofondatoarele Bucharest Design Center (BDC), organizatie care promoveaza designerii romani de produs, afirma ca unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le faca Florin Jianu este sa adopte o legi a IMM-urilor care sa reglementeze clar masurile de sustinere a activitatii acestora pentru ca acestea sa nu se mai inchida la nici un an de la lansare.


De asemenea, ea mai sustine impozitarea graduala a IMM-urilor nou-infiintate si simplificarea procedurilor de absorbtie a fondurilor europene si a transparentizarea accesarii fondurilor puse la dispozitie prin diverse granturi de stat


Pe de alta parte, legat de industria de industria de design, cofondatoarea BDC afirma ca seful IMM-urilor ar putea oferi scheme de sprijin pentru finantarea productiei locale, a designului romanesc si a industriilor creative romanesti.


“Lipsesc productia serializata precum si pozitionarea industriilor creative ca sectoare aducatoare de beneficii economice si de imagine tarii . Ar trebui sa existe programe de pregatire a antreprenorilor in domeniul tehnicilor de promovare si marketing al businessului. Majoritatea antreprenorilor din industriile creative nu dispun de cunostinte de business modern si nici scoala romaneasca nu ii sprijina in acest sens. Un program de cursuri oferite gratuite de stat ar putea sa sustina dezvoltarea acestor start-up-uri pe termen lung”, mai spune Buta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri