3 / 6

O afacere in care doar imaginatia iti poate limita cresterea

In 2009 cand a inceput businessul de design si productie de mobilier personalizat Photoliu, Irina Pogonaru avea doar 21 ani si era studenta. Afacerea ei a pornit de la faptul ca isi dorea o piesa de mobilier unica. Si cum face parte dintr-o familie de antreprenori a fost numai un pas pentru ca afacerea ei sa sa prinda contur si sa apara intre paginile unor publicatii precum Vogue Living, The Wall Street Journal sau The New York Times.


Despre afacerea ei, Photoliu, spune ca a aparut in 2009 ca un raspuns la o nevoie personala. „Aceea de a avea o piesa de mobilier unicat, cu personalitate, care sa fie perfect integrata in spatiul meu. Reactiile cunostintelor au fost coplesitoare la vederea primei piese Photoliu, impingandu-ma sa creez, mai mult in joaca, un site de prezentare – o varianta rudimentara a simulatorului online de mobilier, disponibil si acum intr-o varianta mult imbunatatita. In acea perioada eu eram inca la facultate in Marea Britanie, asa ca Photoliu nu a devenit cu adevarat un business decat incepand cu 2013, cand m-am intors permanent in tara si am relansat proiectul”, afirma antreprenoarea.


A investit in jur de 300 de euro in dezvoltarea site-ului, banii fiind imprumutati de membrii familiei. Acestia i-au inteles pasiunea, mai ales ca Irina Pogonaru provine dintr-o familie cunoscuta de antreprenori, tatal ei, Florin Pogonaru fiind presedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania. Pe de alta parte, fratele ei, Andrei Pogonaru, este partener Central European Financial Services (CEFS), el ocupandu-se de dezvoltarea centrului comercial Veranda din apropiere de Piata Obor.


Citeste articolul complet aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri