10 / 11

Francize de top care nu sunt in Romania (II)

Dunkin’Donuts reprezinta inca o varianta de francizare testata cu succes in peste 40 de tari. Istoria brandului incepe in 1946, cand William Rosenberg a fondat Industrial Luncheon Services, o companie care livra mancare muncitorilor din Boston. Succesul afacerii l-a convins sa deschida Open Kettle, un magazin care vindea gogosi in Quincy, Massachusetts. Doi ani mai tarziu, Open Kettle a devenit Dunkin’ Donuts, servind o varietate de gogosi, briose, cafea si sucuri naturale.

Din 1955 Dunkin’Donuts s-a extins pe plan mondial, in peste 7.000 de locatii. In America, compania detine 5.300 de unitati in 34 de state, iar pe plan international 1.900 de locatii in 30 de tari, din care amintim Filipine, Indonezia, Coreea de Sud si Thailanda.Taxa de intrare intr-o astfel de franciza este cuprinsa intre 40.000 si 80.000 de dolari, iar licenta de operare valoreaza 5,9%. Investitia totala depinde insa de locatie si potentialul de crestere a pietei.

Indiferent de tipul unei francize, de la sandwich-uri la servicii de curatenie si unitati hoteliere, exista mii de oportunitati care merita fructificate pentru a intra in afaceri. Daca va doriti o crestere sustenabila si sigura, retetele de succes deja verificate va vor trezi cu siguranta interesul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri