2 / 4

Dinescu: “In noua ani am incercat sa tinem pasul, sau chiar sa inventam servicii noi”

Compania detine mai multe formate si marci inregistrate si a realizat o serie importanta de productii de emisiuni sau tehnice, pentru TVR1, Antena 1, Antena3, Prima TV etc.

De la infiintare si pana acum, mai exact in noua ani, Show Time Production s-a confruntat cu nenumarate probleme.

“Piata este foarte schimbatoare, de asemenea, si nevoile companiilor si ale persoanelor. Insa incercam sa fim mereu inovatori, sa tinem pasul cu acestea sau chiar sa inventam servicii noi”, a spus fondatorul companiei.

In 2009, Dinescu, care este totodata singurul actionar al companiei, vrea sa mai investeasca in afacerea sa, pentru ca toate serviciile furnizate de acesta sunt la fel de importante.

“Vom incerca sa alocam fiecarui serviciu o anumita suma, dar, data fiind situatia economica globala, remodelam constant bugetul in acest scop”, declara Dinescu.

Daca in primul an de la lansarea Show Time Production, compania inregistra afaceri in valoare de 75.000 euro, pentru 2009, Dinescu preconizeaza ca profitul va ajunge la 150.000 euro.

Majoritatea emisiunilor realizate la care Show Time Production a participat, prin prisma productiei tehnice, au avut audiente bune, insa, potrivit directorului companiei, participarea la “Big Brother” pentru Prima TV si “Caravana Premierelor” pentru TVR au avut un real succes.

Pe viitor, Dinescu isi doreste sa aiba cat mai multe colaborari cu televiziuni mai mari sau mai mici in ceea ce priveste productia si transmisia tv.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri