3 / 4

Ciubotariu: Suntem in top 3 din punct de vedere al calitatii serviciilor

Printre clientii companiei se numara Orange Romania, Campari, Ford, Audi, Metro Romania, Bentley, Cetelem, Fiat, Mitsubishi, Petrom, Hercesa Imobiliare, U.P.F.R, Prima TV, Deloitte, Ambasada SUA etc.

salt&pepper a fost partener al emisiunilor Confidential si Duminica in familie, productii marca Antena 1 si Antena 2.

Referitor la pozitia pe care o detin pe piata, cei de la salt&pepper considera ca, din punct de vedere al calitatii serviciilor, se afla in top 3. “In primul rand, noi consideram ca nu avem concurenta pentru ca serviciile noastre sunt unice prin retetele proprii, food design. In plus, noi nu percepem taxa de catering, pentru ca nu-i intelegem utilitatea”, spune seful companiei.

Singurele modificari pentru 2009 in cadrul salt&pepper se refera la strategia de comunicare – anul acesta, firma si-a propus marirea vizibilitatii pe piata prin diverse parteneriate media, cat si prin actiuni de PR. Desi nu ia in considerare extinderea afacerii sale pentru moment, daca se va pune problema expansiunii regionale, directorul companiei vrea sa faca acest lucru prin franciza.

In prezent, firma are 17 angajati, dintre care 13 salariati sunt permanenti.

In ceea ce priveste criza economica, Ciubotariu spune ca nu se simt inca efectele pe piata din Romania. De exemplu, anul trecut, in ianuarie, salt&pepper a avut mai putine evenimente decat s-au inregistrat in prima luna a acestui an. Mai mult, compania a semnat deja cateva contracte pentru vara lui 2009 si unul chiar pentru luna octombrie a acestui an.

Unul din proiectele pe care compania le are in plan in viitorul apropiat este acela de a organiza prezentari de moda in arta culinara.

Bogdan Ciubotariu (28 ani) are o experienta vasta in domeniul culinar. Dupa ce a terminat un liceu cu profil gastronomic, acesta a lucrat ca ajutor de bucatar timp de un an si jumatate la Marriott, iar apoi la Intercontinental. Dupa aceste experiente, tanarul s-a hotarat sa plece in Statele Unite ale Americii, pe un vas de croaziera. Intors in tara, Ciubotariu a lucrat pentru Hilton si Crowne Plaza, dupa care a plecat in Marea Britanie. Diferentele de mentalitate intre el si tatal sau l-au impins sa ia decizia de a deschide propria afacere la varsta de 26 de ani.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri