2 / 3

Prima optiune pentru internautii de peste 25 de ani

Planul portalului video este de a-si consolida pozitia intr-un public optim si de a deveni prima optiune pentru internautii de peste 25 de ani.

Cele mai vizitate clipuri ale portalului sunt cele din sectiunile “Video”, “Divertisment”, “De la serviciu” si “Incredibil”, dovada ca publicul roman este atras de situatiile haioase, reale (ce tin de serviciu, in cazul nostru), dar si de cele exceptionale, care starnesc curiozitatea, declara initiatorul proiectului. De asemenea, si horoscopul la serviciu sau activitatile auxiliare sunt urmarite cu interes, acestea fiind incluse in sectiuni cu nume sugestive, ce aduc valoare utilizatorilor, prin informatiile postate.

Proiectul este gandit pe termen lung, iar toti banii castigati din publicitate si parteneriate se intorc in dezvoltarea portalului si a unei baze cat mai mari de vizitatori, pentru cresterea valorii de piata.

De anul viitor, in conditiile imbunatatirii climatului economic, Apetrei se gandeste la amortizarea investitiilor desfasurate si la profit, “deocamdata continuam sa investim, nu ne sperie o perioada agitata, avem resurse pentru crestere. Avem semnale bune pentru inceput, suntem in grafic atat cu cresterea numarului de vizitatori, cat si cu investitiile pe care le facem.”

In privinta vanzarilor de spatii publicitare pe site, discutiile in acest an sunt inca in desfasurare.

“Este o perioada agitata, in care multe dintre organizatii inca nici nu si-au definitivat bugetul de promovare pe anul in curs sau sunt nevoite sa opereze schimbari de la luna la luna”, afirma reprezentantul portalului.

Legat de profilul utilizatorilor ViataLaServiciu, acestia sunt persoane tinere, active si cu putere de decizie, cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani. In plus, din totalul de membri inscrisi pe site, 64% sunt barbati, ponderea celor inregistrati din Bucuresti fiind de 22%.

Portalul video se promoveaza prin incheierea de parteneriate, implementarea unor actiuni originale pentru generarea de continut propriu, dar si oferirea de stimulente celor ce intra pe site, prin concursuri realizate in diverse forme si abordare si se bazeaza foarte mult si pe “word of mouth”.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri