2 / 4

Romania este mai dezvoltata in sectorul de tuning auto decat tarile din regiune

De la lansarea site-ului si pana in prezent, comunitatea creata a crescut, iar Sonu a inteles ca oamenii au nevoie de mai mult decat de niste simple discutii, iar atunci, profitul castigat din magazinele de calculatoare pe care le detine a fost investit in cadrul 4tuning.

Ulterior, s-a lansat si revista 4tuning, au inceput sa fie organizate intalniri intre pasionatii de tuning, targuri, evenimente care, conform declaratiilor sale, valorau sute de mii de euro. Si, de trei ani de zile, site-ul accepta si publicitate.

Mai mult, Sonu a decis infiintarea unei asociatii profesioniste de tuning, care sa ajute si sa sprijine comunitatea creata.

“Dupa acest moment, am inceput sa simtim existenta unei asociatii profesioniste, pentru ca Romania, spre deosebire de tarile limitrofe, care nu au o astfel de asociatie, a ajuns sa aiba o comunitate si o industrie de tuning mai dezvoltata decat Polonia, Bulgaria, Cehoslovacia sau Ungaria”.

In ceea ce priveste categoria de utilizatori ai 4tuning, Sonu spune ca, in proportie de 25%, pe site intra tineri cu varsta de la 16 la 18 ani, peste 50% dintre utilizatorii site-ului au varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, iar restul de 25% sunt vizitatori inactivi, de diferite varste.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri