3 / 5

„Dupa criza, raman doar jucatori competitivi in piata”

Majoritatea companiilor au operat mari reduceri bugetare pentru cheltuieli, pe care ei le considera ne-necesare. „Totusi, parerea noastra este ca tocmai in aceste momente de criza ar trebui ca o companie sa fie o echipa mai unita, mai hotarata si mai bine pregatita. Angajatii trebuie sa simta in continuare ca se investeste in ei, ca se doreste ca echipele din care fac parte sa faca performanta si ca fac parte din companii care, si in circumstantele actuale, isi doresc sa lupte pentru primul loc”, arata Saioc.

Insa, dupa cum declara reprezentantul companiei EcoXtrem, dupa aceasta criza vor mai exista pe piata doar jucatorii cu adevarat competivi.

O mare parte dintre clientii EcoXtrem Teambuilding sunt clienti fideli, recurenti. Printre acestia se numara Renault, Vodafone, ING, Avira, Romtelecom, Antena 1, Auchan, Raiffeisen Bank etc.

Un alt segment al clientilor EcoXtrem provine din recomandari, lucru ce constituie un avantaj, mai ales pe timp de criza.

„In conditiile crizei economice, tintim si catre atragerea de clienti noi. Pentru acestia avem mereu oferte noi, reduceri”, spune Team Leader-ul.

Compania are in prezent 8 angajati, mare parte din acestia fiind cooptati inca de la inceput.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri