2 / 4

Afaceri de 250.000 de euro

Produsul care inregistreaza cele mai mari vanzari este Powerball, un instrument de antrenament, care ajuta la cresterea puterii musculare a degetelor, incheieturilor si bratelor.

De asemena, clientii mai opteaza pentru produsele din sticla reciclata semnate de designer-ul spaniol Agatha Ruiz de la Prada si produsele din ceramica si lemn apartinand brandului finlandez Tonfisk.

Potrivit Adinei Nicolaide, vanzarile acestor produse reprezinta aproximativ 30% din vanzarile totale, fiind preferate de companii atat pentru propriii angajati, dar si pentru a fi oferite cadou partenerilor de afaceri, clientilor.

Kdo.ro isi propune pentru acest an mentinerea cifrei de afaceri la un nivel similar cu cel din 2008, urmand sa se concentreze pe vanzarea de obiecte promotionale pentru clientii din publicitate.

“Este o piata dinamica si plina de provocari, iar noutatea si ineditul obiectelor pe care incercam sa le prezentam potentialilor clienti ne pot ajuta sa ne diferentiem”, explica Nicolaide.

Ca in orice alt domeniu, criza financiara se traduce in cazul Kdo.ro prin mai putine comenzi sau in cantitati mai mici, lucru cauzat de faptul aproape toti clientii sunt mai precauti cu bugetele lor.

“Bugetele au suferit mai peste tot «rectificari» si de multe ori se intampla ca unele cereri sa nu se mai concretizeze in comenzi, din cauza anularii unor proiecte”, declara Adina Nicolaide.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri