3 / 4

Cum ne adaptam

In contextul economic actual, Kdo.ro mizeaza pe faptul ca oamenii continua sa-si ofere cadouri. Astfel, unul din proiectele initiate se intituleaza “Leapsa kdo-urilor” si se adreseaza in primul rand bloggerilor, reprezentand o “incercare de a face oamenii sa afle si sa experimenteze ce inseamna cu adevarat sa primesti un kdo”, potrivit Adinei Nicolaide.

“Alta actiune care se deruleaza in acest moment este menita a-i sprijini pe creatorii romani si poarta numele de «Saptamanile artistilor pe kdo». Dorim sa dedicam pe site-ul nostru cate o saptamana in care sa le promovam povestea, reusitele, proiectele, productiile. Sa ii transformam intr-unul dintre brandurile noastre, la fel de speciale ca si cele deja existente pe pagina noastra de branduri. In plus, pentru fidelizarea clientilor nostri organizam lunar concursuri cu premii”, explica Nicolaide.

In opinia acesteia, piata locala a magazinelor online este inca in proces de dezvoltare si nu este suficient structurata.

“Iar criza nu ajuta deloc in acest sens. O piata in constructie si in cautare de incredere, in care multi incearca nu doar sa isi vanda produsele, dar si sa isi educe clientii. Nu pot sa fac o estimare a pietii online in acest moment, dar sunt sigura ca evolutia in acest an se face inevitabil pe o curba descendenta. Aceasta din cauza conditiilor dificile generate de criza atat la nivelul puterii de cumparare, dar si la nivel psihologic, descurajandu-i chiar si pe cei care isi permit sa mai faca investitii”, sustine Adina Nicolaide.

“Industria comertului online se face intr-un mediu nu foarte incurajator din punct de vedere economic, cu un public care nu e pe deplin educat sa cumpere online. Industria in sine nu este suficient de promovata, iar conditiile de intretinere si dezvoltare ale unui astfel de site sunt dificile”, adauga Nicolaide.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri