4 / 5

Afacerea numarul 3, un ONG

A treia initiativa este un ONG, numit de fostul country manager Centru European de Dezvoltare Profesionala – un loc unde trainerii freelanceri sa poata beneficia de sali de curs pentru a invata diverse lucruri, iar costurile implicate sa fie suportate de clienti.

“Acest centru ar trebui sa adune si sa consolideze toti oamenii care au nevoie sa se dezvolte si care, mai ales, constientizeaza aceasta nevoie. Eu vreau sa creez o unitate care sa nasca idei noi si care sa se autoconduca, gasindu-si propria cale de dezvoltare.

Imi imaginez centrul ca fiind o cladire mare, cu spatiu de socializare, sali de curs, cu un mic cinematograf de arta, unde persoanele inscrise creeaza legaturi, relatii si, astfel, proiecte noi”, arata el.

Pentru acest centru, Dragos Nicolaescu va trebui sa gaseasca investitori, finantare (costul total al unui astfel de centru presupune cateva milioane de euro investite).

“Prin acest ONG caut sa creez in mod cert un nucleu care, dupa ce va ajunge la o masa critica, va putea sa se autosustina. Nu ma intereseaza sa fac bani cu el, daca imi doream asta ramaneam la conducerea unei companii. Ceea ce vreau, in prezent, este sa fac o schimbare.”

Pe acest lucru pune accentul Nicolaescu. Prin cele trei business-uri pe care urmeaza sa le lanseze la sfarsitul primului trimestru din 2010 – inceputul celui de-al doilea, el vrea sa schimbe “profound valorile si obiectivele mediului de afaceri autohton”.

Pe langa proiectele prezentate mai sus, el mai are si alte initiative, cum ar fi cea a infiintarii unei gradinite japoneze sau a unei cafenele “in care sa se interactioneze, nu doar sa se consume”.

“Iar pe masura ce voi vorbi cu tot mai multi oameni sunt convins ca se vor gasi si altii care sa-mi impartaseasca ideile”, incheie antreprenorul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri