2 / 5

Mai putin ticketing si mai multe evenimente

Happy Tour si-a bugetat, pentru acest an, depasirea pragului de 50 milioane de euro, la o crestere de aproximativ 15% fata de anul trecut. “Speram sa ajungem la 54 milioane de euro”, spune Demetriade, adaugand ca cea mai mare parte a veniturilor va proveni din ticketing, aproximativ 57%. “ Tendinta este insa sa diminuam aceasta parte de activitate in favoarea organizarii de evenimente pentru corporatii”, enunta acesta. In prezent, segmentul MICE (Meetings,Incentives, Conventions, Exhibitions) reprezinta cam 25% din veniturile agentiei.

Agentia se axeaza foarte putin pe turismul intern, asigurand servicii de cazare in Romania la cerere clientilor care solicita in special acest lucru, dar ponderea acestora in cifra de afaceri nu reprezinta mai mult de 3%- 4%.

“Asteptam destul de putin sezonul estival, nu suntem specialisti in chartere, organizam pentru clientii nostri vacante “tailor-made” chiar si pentru doua persoane, nu putem spune ca lansam programe”, rezuma Demetriade activitatea agentiei.

Compania opereaza si zborurile de masa, cele mai importante destinatii pentru chartere fiind in continuare Grecia, Turcia, Italia si Spania, “unde se poate ajunge foarte usor”, dar prefera sa raspunda in primul rand exigentelor clientilor care isi doresc mereu altceva, in “locatii pe care nici macar nu le banuim, altele pe care le sugeram noi. Sa nu uitam ca romanii devin din ce in ce mai sofisticati, dupa ce au facut doua concedii in zone apropiate gasesc si alte locuri mult mai atractive”, spune Demetriade.

Anual, in special in perioada estivala, aproximativ 100.000 de romani aleg zborurile charter. “Raportat la populatie e destul de putin, dar fata de anul trecut numarul e in crestere. Faptul ca a crescut numarul de chartere si fiecare agentie incearca sa isi creeze charter-ul propriu, inseamna o activitate semnificativa pe piata. Ca numar de chartere, estimez o crestere de 30%”, a afirmat presedintele Happy Tour.

Aceeasi capacitate este prognozata si pentru litoralul romanesc, la un numar de 120.000 de turisti, iar procentul de crestere va fi redus, penrru ca “nu au aparut noi spatii de cazare”, deci se opereaza la capacitate standard.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri