3 / 6

Consultant social media: Impactul retelelor pentru un magazin online este urias. Folositi imaginile exclusive

Alison Battisby, consultant in social media, cu experienta in cadrul unor companii precum Nokia ori Tescoafirma ca impactul retelelor sociale pentru functionarea unui magazin online este urias si recomanda retailerilor si IMM-urilor sa isi canalizeze activitatea si in aceasta directie.


“Sunt multe platforme de social media pe care le putem folosi in functie de audienta, pentru a avea o prezenta corecta. Trebuie sa vorbim clientilor in felul in care isi doresc sa fie abordati. Mai mult, este necesar sa selectam tonul corect in abordare. Trebuie folosite strategii canalizate pe focusul audientei. Daca vorbesti pe limba lor vei atrage atentia”, a declarat Alison Battisby.


Ea a precizat totodata ca prezenta pe retelele de socializare trebuie sa aduca un plus, prin oferirea unui continut exclusiv.


“Pentru a avea succes in social media trebuie sa fie folosita imagini exclusive – care nu au fost niciodata prezentate – nu doar produse aflate la vanzare, in acest fel vei fi mai interesant audientei”, a completat Battisby.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri