4 / 8

Si pe plan international?

In ceea ce priveste vanzarile internationale, Alibaba subliniaza ca se va dezvolta la nivel global prin conectarea brandurilor de peste Ocean si din Europa cu consumatorii chinezi via Tmall Global, platforma lansata mai devreme in acest an. De asemenea, va conecta furnizorii chinezi cu pietele internationale prin AliExpress.


Pe masura ce China devine o forta economica din ce in ce mai mare, cererea pentru bunuri straine creste si ea. Bunurile chinezesti au, inclusiv in Romania, o reputatie nu tocmai de invidiat – sunt considerate falsuri, copii de proasta calitate, indoielnice, nesigure sau chiar periculoase.


In urma cu cativa ani, in China a avut loc un scandal enorm legat de unele produse pentru bebelusi care erau nocive acestora. Foarte multi parinti din statul asiatic si-au indreptat imediat atentia catre produse din import. In 2011, Tmall a incheiat un parteneriat cu compania europeana Nutricia Early Life Nutrition, subsidiara a Grupului Danone, pentru a oferi parintilor chinezi produse de calitate. In 2013, Nutricia a vandut circa 3 milioane de pachete baby formula prin Tmall.


Pentru a livra in afara oraselor mari, Alibaba a cumparat 48% din China Smart Logistics, companie de curierat majora din statul asiatic.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri