2 / 4

2. Povestea din spatele brandului

Nu se compara nimic cu o poveste foarte buna. Abilitatea de a interactiona cu consumatorii la un nivel mai personal decat a promova un produs pe cai deja batute este o modalitate puternica de a creste engagementul si afinitatea brandului. Chiar daca este vorba de muzica, hobby-uri, reviste, a impartasi interese comune ofera o noua dimensiune eCommerce-ului.

House of Marley

Acesti producatori ofera casti “la moda” iar o parte din profitul lor este donat in scopuri caritabile. Compania a atras astfel multi oameni cu influenta din online si si-a construit astfel notorietate in piata.

Herschel Supply Co.

Compania cu sediul in Vancouver, Canada, nu vinde doar rucsacuri ci si-a ales numele de la un mic sat cu o populatie de doar 30 de rezidenti. Fondatorii au ales acest nume deoarece acolo au crescut parintii lor si brand-ul lor rezoneaza cu multi consumatori care “gusta” astfel de povesti cu iz romantic.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri