3 / 11

Valentin Radu, Marketizator: 5 lucruri pe care sa le faci pentru a creste precum Fat-Frumos

Echipa, rata de retentie, indicatorii cheie de performanta, oferirea de valoare catre clienti si folosirea unor instrumente sunt cei cinci indicatori care pot face magazinele online sa creasca foarte mult, a declarat in cadrul ecomTEAM, Valentin Radu, CEO si fondator al Marketizator, platforma de crestere a ratei de conversie.

1. Daca nu te uiti la echipa, atunci nu te uiti unde trebuie

Nu poti dezvolta un business de comert electronic de unul singur, nu poti sa fii freelancer toata viata, nu poti sa fii mereu doar tu cu sotia si ceilalti din familie. Echipa te duce catre clienti. Focusul trebuie sa fie catre echipa. Dupa care, clientii vor aduce comenzi.

  • Un magazin care este in faza de gradinita se uita la trafic. Asa faceam si noi cand am lansat rca-ieftin.ro.
  • Un site de comert electronic care trece la scoala generala, se uita la comenzi si atat. Este fundamental diferit.
  • Un business de ecommerce care trece la liceu se uita la clienti
  • Un business de ecommerce care trece in faza de facultate se uita la echipa. eMag, de exemplu, isi pune acum focusul pe echipa. Un ecommerce super performant face asta.

Afla mai multe aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri