Florin Andronescu, Sanador: Trebuie sa-ti placa banii daca vrei sa faci bani
Marcel Barbut, AdePlast: Nu renunta si nu te opri niciodata
Costea Dumitrescu, partener Ascendis: Nu tolerati non-performanta
Dragos Anastasiu, Eurolines: Exista varianta firmelor de familie si multe dintre ele sunt profitabile
Dan Mircescu, Final Distribution: Nu vindeti decat pe bani!
Robert Serban, Gral Medical: Niciodata sa nu consideri ca le cunosti pe toate
Augustin Russu, Baumix: Nu va faceti planuri de dezvoltare exponentiala
7 / 8

Augustin Russu, Baumix: Nu va faceti planuri de dezvoltare exponentiala

Russu a infiintat producatorul de adezivi si materiale de constructii Baumix Romania in 2004, dupa ce anterior a fost director de vanzari al diviziei de adezivi a grupului german Henkel, unul din competitorii companiei pe care o conduce.

In 2006, Russu a intrat si in actionariatul Aquafin Romania, filiala locala a grupului german Schomburg, cu activitati in domeniul constructiilor. Proprietarul Baumix a renuntat in 2008 la participatia pe care o detinea in cadrul Aquafin.


-Principala problema cu care se confrunta cel mai adesea firmele mici este reprezentata de lipsa cunostintelor in domeniul financiar, de aceea este important ca antreprenorii sa-si ia ragazul necesar pentru o analiza financiara aprofundata. De asemeanea, ei trebuie sa isi asume faptul ca nu pot face acest lucru singuri, fara sprijinul specialistilor. Chiar daca aceasta analiza implica anumite costuri, pe termen lung va duce la economii importante si poate face diferenta in fata competitorilor. Experienta arata ca cele mai multe firme pot pierde controlul daca nu pun accentul pe partea financiara.

- In ceea ce priveste dificultatile cu care se pot confrunta managerii, mai ales in aceasta perioada, este important ca ei sa analizeze cu atentie ideea strategica de la care au pornit (si care s-a dovedit buna daca au obtinut rezultate pana acum) si sa nu abdice de la a-si urmari obiectivele.

-O alta caracteristica importanta de care trebuie sa dea dovada este flexibilitatea, care se traduce printr-o analiza rapida a pietei si a clientilor si o adaptare continua.

-Este de asemenea important ca antreprenorii sa nu isi faca planuri de dezvoltare exponentiala, ci sa vizeze o dezvoltare liniara, cu o baza solida.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri