Criza din T4 2008, marcata de vanzari in scadere drastica
Lucruri bune, lucruri rele
Reducere a vanzarilor si scadere a profitabilitatii
Vanzarile online ajuta afacerile companiilor
4 / 5

Vanzarile online ajuta afacerile companiilor

Vanzarile online au reprezentat unul dintre focusurile companiei in ultimul an. „Inca din 2008 am intentionat sa mizam mai mult pe online si sa crestem ponderea acestuia in totalul vanzarilor Flamingo. Spre deosebire de retailul clasic, cel online nu a fost atat de mult afectat de criza, probabil si datorita preturilor mai mici practicate pe www.eflamingo.ro si numarului mare de oferte promotionale disponibile pe site”, arata Olteanu.

Vanzarile online ale grupului Altex reprezinta 5-6% din afacerile totale ale companiei.

Pentru urmatorii 3-5 ani, retailerul pregateste un plan de “restructurare financiara”, care se anunta a fi un proces amplu si complex, dupa cum spune Ostahie, fara a da detalii despre ceea ce inseamna asta.

Reteaua Domo nu a suferit schimbari majore in acest an, avand in prezent 126 de magazine cu o suprafata totala de aproximativ 80.000 mp, spre deosebire de 127 de magazine, cate existau la inceputul lunii februarie.

“In aceasta perioada, s-au relocat si deschis magazine, urmand ca in urmatoarele luni sa deschidem altele noi la Cotroceni Park, in Bucuresti, dar si la Arad si Bacau”, a precizat reprezentantul Domo.

In ultimii ani, romanii au inceput sa capete incredere in achizitiile pe Internet, dovada fiind numarul crescator al cumparaturilor de electronice si electrocasnice. A devenit un trend, putem spune, sa cumparam online iar evolutia acestui trend se preconizeaza a fi constant crescatoare, conform lui Mandrea.

"Platforma domo.ro beneficiaza de foarte multe accesari concretizate prin achizitionari de produse. In acest sens vom continua sa promovam cat mai mult posibil portalul domo.ro", arata marketing managerul Domo.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri