„Continuăm investițiile – în ianuarie am achiziționat o nouă linie de producție de napolitane, în valoare de peste 1 milion de euro, care ne dublează capacitatea de producție. De asemenea, ne propunem ca în viitorul apropiat să accesăm comerțul modern, respectiv lanțurile de retail, cu un sortiment de înghețată Topgel dedicat”, a declarat Bianca Popa, director de marketing Topgel.

În 2019, TopGel a înregistrat o cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro și o capacitate de producție de 100 de tone de înghețată pe zi. Compania a înregistrat un profit de 3,4 milioane de euro și a contribuit la economia românească cu o sumă de aproximativ două milioane de euro, sub formă de taxe și impozite. De asemenea, a realizat investiții de 1.360.000 de euro în tehnologie și echipamente pentru modernizarea depozitelor frigorifice centrale și a stației de epurare și pentru achiziționarea unui robot de ambalare a înghețatei și lăzi frigorifice noi, potrivit unui comunicat de presă.

Topgel este unul dintre cei mai mari producători români de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punct de vedere al volumului. Compania deține o unitate de producție în Comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.

Cu o istorie de 25 de ani, Topgel are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată și o gamă de napolitane, aproximativ 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 24 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării.

Sursa foto: Facebook Topgel