Compania românească Misavan, producător și distribuitor la nivel național de produse de curățenie și dezinfecție, și-a consolidat poziția pe piața de profil prin adaptarea gamei profesionale Dr. Stephan pentru zona de retail și consumatori casnici. Vânzările companiei pe acest segment reprezintă deja 40% din totalul vânzărilor înregistrate de această gamă de produse.

În magazinul online www.misavan.ro, produsele profesionale Dr. Stephan au reprezentat peste 50% din vânzările totale ale platformei.

Producătorul din Iași a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 16,6 milioane de euro (80 milioane de lei), iar anul acesta mizează pe o creștere de 14% a volumului de vânzări.

„Inițial, gama de produse premium Dr. Stephan a fost dezvoltată pentru a fi utilizată în HoReCa și industrie, Misavan fiind unul dintre jucătorii cheie de pe piața produselor profesionale de curățenie și dezinfecție destinate zonei B2B. Clienții de business care utilizau gama au observat rapid eficiența produselor, ne-au trimis feedback pozitiv și ne-au cerut să le producem și în ambalaje ușor de folosit acasă. Așa a apărut gama de retail Dr. Stephan, gamă care cuprinde atât produse de curățenie cât și produse de dezinfecție, întrucât dezinfecția completează curățenia, nu o suplinește, iar curat nu înseamnă neapărat și dezinfectat”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

12 dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală

„La declanșarea pandemiei, eram pregătiți pentru noile condiții de piață, gama noastră cuprinzând deja 12 dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală avizați deja de Ministerul Sănătății încă de acum 5 ani. Și subliniez acest lucru, pentru că au fost supuse rigorilor autorizării, obținând certificarea într-un context în care foarte puține companii o aveau, comparativ cu cele din prezent”, completează Ciprian Otea.

Produsele Dr. Stephan se găsesc atât în formate mari, special destinate utilizatorilor industriali, cât și în formate mici, ușor de utilizat de consumatorii casnici. De la izbucnirea pandemiei de COVID-19, cele mai căutate produse din această gamă au fost Aseptic Gel (dezinfectant pentru mâini), Descol-75 (spray dezinfectant hidroalcoolic pentru suprafețe multiple) și Fresc (dezinfectant pentru pardoseli și suprafețe).

„Am anticipat creșterea semnificativă a comerțului online, iar în urmă cu 3 ani am lansat magazinul online. Fiind în plină pandemie, ne-am asigurat ca produsele Misavan ajung în siguranță atât către consumatorii finali cât și către clienții persoane juridice, prin intermediul comenzilor online. Cu ajutorul magazinului online, am reușit să răspundem cererii mari și nevoilor consumatorilor”, spune Ciprian Otea.

Misavan va investi în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse, respectiv dezvoltarea capacității logistice și de transport.

Compania Misavan, specializată pe producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 20 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional (HoReCa, office, medical, industrie și auto). Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse și soluții complete de curățenie și dezinfecție. În prezent, compania are 269 de angajați.

Sursa foto: Facebook Misavan

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri