23 Octombrie 2020

Cristi Movilă, VTEX: Toate mall-urile vor să facă pasul în online. Proiectele se mișcă destul de încet, dar se mișcă



Mai multe firme care administrează mall-urile prezente în România au început deja să dezvolte proiecte menite să le ofere accesul în zona de e-commerce sau poartă discuții pentru a face acest pas, conform declarațiilor făcute de Cristi Movilă, Growth Leader pentru Europa Centrală și de Est în cadrul VTEX, compania care a furnizat soluția de e-commerce către Veranda, primul mall din România care a lansat un magazin online.

Reprezentantul VTEX, soluția complet integrată de comerț, marketplace și Order Management System(OMS), precizează în cadrul emisiunii Wall-street 360 că firmele de management care administrează mall-urile din România pregătesc mai multe proiecte pentru zona de e-commerce.

”Toți se uită către online și se gândesc cum să lanseze un proiect prin care să se diferențieze. Discutăm cu diverse companii pentru a găsi diferențiatorul care să le asigure succesul proiectului pe care și-l doresc. Unii dintre ei își doresc să integreze experiența clientului în asa fel încât acesta să poată face cumpărături în mall, rezerva masa la un restaurant și să își plătească parcarea din aceeași platformă”, explică Cristi Movilă.

Un alt lanț de mall-uri prezent în România dorește, conform discuțiilor avute cu reprezentanții VTEX, un proiect prin intermediul căruia clienții să își poată rezerva produsele pe care le doresc din mall înainte să îl viziteze. Însă, toate aceste proiecte se afla într-un stadiu incipient.

”Proiectele se miscă destul de încet, dar se mișcă. Anul acesta nu cred că va avea loc vreo lansare, poate ceva soft launch, dar toate mall-urile se uită și sunt în discuții. Sunt într-adevăr mall-uri foarte mari care doresc să își construiască soluția in-house”, explică Cristi Movilă.

Veranda Mall este prima entitate de acest tip din România care a făcut pasul către online, lansând pe 12 iunie 2020, în urma unui parteneriat cu VTEX, un marketplace ce are deja selleri precum Meli Melo, Miniso, Bizzar Boutique, Senior Tailor sau English Home.

VTEX a încheiat la începutul lunii octombrie o rundă de finanțare Serie D, în valoare de 225 de milioane de dolari în urma căreia compania a fost evaluată la 1,7 milioane de dolari, devenind astfel cel mai nou unicorn tech prezent în România.

Platforma de comerț colaborativ VETX a înregistrat o creștere de 98% în timpul pandemiei și susține acum peste 3.000 de magazine online pentru branduri globale precum AB InBev, Motorola, Stanley Black & Decker, Sony, Walmart, Whirlpool, Coca-Cola și Nestlé.

Urmărește integral emisiunea Wall-street 360 pentru a afla investițiile pe care VTEX le plănuiește pentru perioada următoare, atât în România cât și la nivel regional.



Citeste si