În acest an, compania estimează o creștere de peste 50% a numărului total de colete livrate, la peste 1,3 milioane. Pentru piața locală, euShipments țintește, în 2022, o creștere de peste 20% a volumului de colete livrate către și în România, la peste 400.000.

De asemenea, compania își propune dublarea volumului de colete expediate de magazinele online în afara României, obiectivul fiind de aproximativ 200.000 de expediții în acest an.

În prezent, euShipments are peste 500 de clienți din rândul magazinelor online, în toate zonele în care activează și își propune ca, anul acesta, să sprijine cel puțin 50 de selleri din România să livreze internațional pe una sau mai multe piețe.

Magazinele online din România care folosesc soluțiile euShipments au acces, printr-un singur contract și printr-o singură integrare sau client panel, la întregul portofoliu de servicii oferite de peste 30 de companii de curierat, la 10 depozite de fulfillment (dintre care 2 depozite proprii euShipments în Bulgaria și 1 în Ungaria) în locații cheie din toată Europa și la sute de metode de livrare.

Magazinele online pot livra simultan cu mai multe companii de curierat, fără a negocia condițiile de operare și de preț și fără a semna contracte individuale cu furnizorii. Astfel, comercianții online pot trimite colete atât în România (livrare în 24 de ore), cât și în 30 de țări din Europa .

Sunt necesare un contract și o integrare API, iar magazinele online vor beneficia de:

  • livrare direct din depozitele lor sau din depozitele de fulfillment,
  • rapoarte şi situația stocurilor în fiecare depozit de fulfillment,
  • starea/statusul comenzilor,
  • urmărire/tracking şi istoric detaliat al fiecărui AWB,
  • informații despre plățile făcute prin ramburs.

Sursa foto: New Africa / Shutterstock.com