19 Septembrie 2022

Lockerele Cargus: cum arată planurile de dezvoltare ale companiei de curierat și ce recomandări are pentru magazinele online



„Planurile Cargus s-au concentrat în 2022 pe ceea ce înseamnă continuarea investițiilor și optimizarea operațiunilor logistice, dotarea curierilor cu noi echipamente, dar și extinderea rețelei de soluții de livrare out of home”, precizează Andreea Radu, Marketing Director Cargus, în cadrul interviurilor ecomTEAM 2022.

”Ne-am concentrat în prima parte pe extinderea punctelor partenere Cargus și SHIP & GO, iar în a doua parte a anului vorbim de adăugare ca soluție de livrare out of home a lockerelor Cargus. În 2023 continuăm aceste direcții, dar vizăm și extinderea pe plan internațional”, precizează Andreea Radu.

Ea consideră că un magazin online ar trebui să se concentreze pe nevoile consumatorilor și să aleagă partenerii de curierat care pot răspunde acestora și pot oferi cea mai bună experiență de livrare.

”Cea mai bună experiență poate însemna o varietate a opțiunilor de plată, o varietate a soluțiilor de livrare, fie că vorbim de livrarea la adresă, fie că vorbim de opțiunea de livrare la un punct fix. În general, vorbim de soluții de livrare care să poată asigura un timp de ridicare cât mai scurt, un cost cât mai redus și o interacțiune minunată”, adaugă Andreea Radu.

Urmărește mai jos integral discuția pe care am avut-o cu Andreea Radu în cadrul interviurilor ecomTEAM 2022.



Citeste si