Noua metodă poate fi accesată de toți livratorii și este disponibilă în oricare dintre cele aproximativ 20.000 de magazine partenere PayPoint. Reprezentanții companiei consideră că acest serviciu va oferi flexibilitate ridicată pentru livratorii din toată țara, deoarece rețeaua PayPoint are acoperire teritorială națională, mai mult de jumătate dintre magazinele partenere fiind poziționate în mediul rural. De asemenea, livratorii din mediul urban își vor putea planifica ușor depunerea încasărilor cash pe traseu, având peste 2.000 de puncte de încasare aparținând marilor rețele de retail modern.

Livratorii pot depune până la 5.000 lei pe zi, în perioada intervalului de funcționare al fiecărui magazin partener. Procedura pentru depunerea banilor este: livratorii trebuie să prezinte casierului din magazinul partener PayPoint un cod de bare în format electronic, în baza căruia vor depune sumele acumulate în ziua de lucru.

„Fluxul simplificat de depunere a numerarului ridicat de un livrator pe parcursul zilei de lucru ne va ajută să eliminăm birocrația și să avem în timp real o evidență clară a încasărilor”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery Express

Serviciul este o extindere a parteneriatului deja existent dintre PayPoint și FAN Courier. PayPoint, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România, își completează astfel portofoliul de produse pe segmentul depunerilor de încasări, segment pe care compania dorește în viitor să îl extindă, prin noi acorduri de colaborare.

„Strategia de creștere a PayPoint este axată atât pe diversificarea ofertei de servicii adresate clienților finali, cât și pe extinderea zonei de business cu noi parteneriate. În viitorul apropiat avem în plan extinderea portofoliulul nostru de business cu noi parteneriate pe segmentele consacrate, dar şi pe segmente noi, astfel încât avantajele serviciilor noastre să ajungă la un număr cât mai mare de utilizatori.” - Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România.