16 August 2023

Neakaisa.ro: Cifră de afaceri de 2,9 milioane de euro în primul semestru. Comanda medie a ajuns la 1.750 de lei



Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a încheiat prima jumătate a anului cu venituri de 2,9 mil euro, în creștere cu cca. 5% față de semestrul 1 din 2022. Factorii care au contribuit la dinamica Neakaisa.ro au fost diversificarea gamei de produse, dezvoltarea parteneriatelor cu arhitecți, dar și creșterea nișei de e-commerce home & deco, un canal tot mai important pe piața materialelor pentru amenajări interioare.

În primul semestru din 2023, datorită creșterii gamei, extinsă cu corpuri de iluminat, riflaje, tapet, mobilier grădină, respectiv alte tipuri de mobilier și decorațiuni pentru casă, compania a comercializat cu circa 45% mai multe produse față de primele șase luni ale anului trecut.

În plus, 2023 a debutat și cu o cerere crescută din zona arhitecților, tradusă printr-o apetență mai mare pentru proiecte de renovare sustenabile, cu un grad mai ridicat de confort și durabilitate.

„În cazul nostru, comanda medie online a ajuns azi la o valoare de 1.750 lei și ne așteptăm să crească la peste 1.800 lei până la finalul anului.”, a declarat Laura Sardescu, Director General Neakaisa.ro.

Laura Sardescu este unul dintre speakerii evenimentului ecomTEAM, organizat pe 21 și 22 septembrie la Brașov. Vino alături de noi să-i cunoști pe cei peste 30 de specialiști care vor urca pe scenă. Dacă ai un magazin online, înscrie-te la eveniment și participă la un interviu video care va fi publicat ulterior pe Wall-street.ro. Detalii despre eveniment AICI.

Tot în prima parte a anului, Neakaisa.ro a făcut pasul strategic spre omnichannel, cu lansarea showroom-ului concept din București. Amenajat într-o vilă istorică, cu o investiție de 70.000 euro, spațiul are în prezent rol de suport pentru activitatea din online, urmând ca din 2024 să genereze peste 10% din cifra de afaceri a companiei.

Până la finalul anului, compania are în plan inclusiv întărirea poziției în orașele mari, în care deja are o prezență puternică precum București, Cluj, Iași, Timișoara și Constanța. În ceea ce privește evoluția e-commerce-ului home & deco, pentru 2023, compania preconizează o creștere pe toate palierele, având în vedere un grad accelerat de adopție atât al tehnologiei, cât și al retail-ului online, pe acest segment.



Citeste si