Platforma Gomag, lansată de Aurelian Motica și Cosmin Dărăban, în 2016, după peste un deceniu de experiență în zona de digital marketing și e-commerce, a trecut recent de 4.000 de magazine online active pe platformă, după ce în primele 6 luni ale anului înregistrase o creștere a magazinelor lansate cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Clienții Gomag, magazinele online dezvoltate prin intermediul platformei, vând produse din diverse segmente, inclusiv conținut digital. Anul trecut, printre segmentele care s-au bucurat de cele mai multe lansări se numără cele de casă, grădină și unelte, Fashion, Health & Beauty sau Alimentare și băuturi.

Activezi în e-commerce? Hai alături de noi la ecomTEAM 2023, pe 21 și 22 septembrie la Qosmo Hotel din Brașov. Peste 50 de speakeri din e-commerce vor urca pe scena evenimentului sau vor susține interviuri în cadrul Maratonului de interviuri video din ecommerce. Te poți înscrie AICI.

Cosmin Dărăban este de părere că, în contextul actual, în care se discută despre o stagnare a pieței de e-commerce, jucătorii la început de drum, dar și magazinele medii au în continuare oportunități importante de creștere.

„Sunt foarte mulți jucători care se raportează la pandemie(când vorbesc de stagnarea de anul acesta n.r.), când creșterile au fost accelerate. Dacă ne uităm la oportunitățile de creștere pentru startup-uri sau companii medii, lucrurile arată bine. Vedem că se plâng mai mult jucătorii mari”, precizează Cosmin Dărăban într-o discuție cu wall-street.ro.

El le recomandă magazinelor online să se concentreze pe a genera cât mai mult conținut, dar și pe a construi și a investi în comunități, mai ales în contextul în care magazinele mici nu se pot ancora în „bătălia pe preț”.

Extinderea la nivel internațional, unul dintre principalele obiective pentru Gomag

Unul dintre cele mai importante obiective pentru Gomag reprezintă în acest moment concentrarea eforturilor pe extinderea oficială la nivel internațional a platformei.

”Vrem să extindem, oficial, cât mai curând platforma la nivel internațional. Am făcut pași importanți în această direcție. De asemenea, ne concentrăm în continuare pe a ajuta clienții actuali să vândă cât mai mult și să-și crească rata de retenție(...) Ne uităm, în general, la ce se întâmplă în toată industria când facem dezvoltările, suntem atenți la ce spune comunitatea, în așa fel încât să aibă imapct în creșterea vânzărilor și în procesul de fidelizare, retenție ”, precizează Cosmin Dărăban pentru Wall-street.ro

Gomag Insights este una dintre cele mai recente lansări în materie de funcționalități în platformă, un instrument de marketing all-in-one care, pe lângă funcția de monitorizare a traficului în magazin direct din platformă, asigură clienților Gomag acces la instrumente de analiză.

„E mai ușor să îți construiești businessul pe baza informațiilor pe care ți le dau cei care ajung la tine și când vezi obiceiurile pe care le au”, adaugă co-fondatorul Gomag.

Printre alte funcționalități lansate de Gomag se mai numără Gomag Link, un mod de integrare a două sau mai multe magazine Gomag, sau GPayments și GShipments.

Activezi în e-commerce? Hai alături de noi la ecomTEAM 2023, pe 21 și 22 septembrie la Qosmo Hotel din Brașov. Peste 50 de speakeri din e-commerce vor urca pe scena evenimentului sau vor susține interviuri în cadrul Maratonului de interviuri video din ecommerce. Te poți înscrie AICI.

Sursa foto: Gomag