Reprezentantul Sameday precizează că livrările la easybox câștigă lunar din felia livrărilor la domiciliu.

”În acest moment, peste 52% din coletele pe care le vedem în rețea sunt livrate la easybox. Din perspectiva noastră, easybox a câștigat această luptă cu serviciul de livrare clasic(livrarea la domiciliu n.r.). Ne așteptăm ca în perioada următoare să tot crească acest procent pentru că vine perioada de vârf, noiembrie-decembrie, și anul trecut am văzut o tendință de creștere pentru acest serviciu”, precizează Andrei Băjenaru în cadrul evenimentului ecomTEAM.

Din datele acestuia, în 2023, media zilnică a coletelor care au ajuns în easybox a fost de 150.000, observându-se o creștere și a retururilor realizate prin intermediul acestora. În 2022, 25% din retururi au fost făcute prin easybox, iar anul acesta se vede o creștere de până la 42%.

”Vom ajunge la peste 5.000 de easybox-uri în acest an. Dezvoltăm în continuare această zonă. În România avem 3.800, în Bulgaria 300 și în Ungaria 700. Creăm această infrastructură pentru magazinele online, astfel încât să vândă mai ușor cross-border, iar în următorii ani ne propunem să ajungem cel mai mare curier din Balcani. Nu doar pe zona de lockere, ci și în zona de livrare acasă”, precizează reprezentantul Sameday.

ecomTEAM 2023 este un eveniment realizat cu sprijinul următorilor parteneri și sponsori:

Main Partner: FAN Courier
Gold Partner: eMAG Marketplace
Silver Partners: Twispay, ING, HTTPOOL, Sameday, Gun Media, tbi Bank, Mokka, Invest HK, Cargus, MerchantPro, Innobyte, Limitless Agency, RTB House, DHL și Altex
Sponsors: Paysera și theMarketer

Sursa foto: UDR Ovidiu