Partea de out of home a reprezentat una dintre principalele destinații ale investițiilor derulate de Cargus anul acesta.

”În ceea ce privește zona de out of home, atât lockere cât și puncte fixe Ship & Go, avem 3.000 de astfel de puncte. Ne propunem ca până la finalul anului să creștem la 3.500-3.800. Aceste investiții vor ajuta consumatorul final atât în partea de preluare a coletului, cât și pentru retururi”, a precizat Roxana Babatie.

Dincolo de investițiile dedicate zonei de out of home, compania se concentrează și pe extinderea la nivel internațional.

„Extinderea internațională face parte din investițiile noastre strategice pentru următorii ani. Am început cu Polonia, urmează să deschidem piețele din Cehia, Slovacia, Ungaria și Germania anul acesta, dar și piețe precum Bulgaria și Grecia”, precizează Roxana Babatie.

Strategia Cargus constă în a începe cu a livra produse din piețele respective în România, ca mai apoi să faciliteze și livrările din România către piețele respective.

„Este o sete foarte mare a consumatorului român pentru produse cât mai diverse(...) Țintim pentru 2024 o dublare, atât la nivel de volume, cât și la nivel de venituri, pentru tot ce înseamnă cross-border”, adaugă Roxana Babatie.

ecomTEAM 2023 este un eveniment realizat cu sprijinul următorilor parteneri și sponsori:

Main Partner: FAN Courier
Gold Partner: eMAG Marketplace
Silver Partners: Twispay, ING, HTTPOOL, Sameday, Gun Media, tbi Bank, Mokka, Invest HK, Cargus, MerchantPro, Innobyte, Limitless Agency, RTB House, DHL și Altex
Sponsors: Paysera și theMarketer

Sursa foto: UDR Ovidiu