Lansată în noiembrie 2021, aplicația Cargus Mobile le permite utilizatorilor să urmărească statusul coletelor, să le direcționeze către cel mai apropiat punct din rețeaua de peste 3.000 de locații Cargus SHIP & GO, să le plătească înainte sau în momentul preluării, dar și să returneze coletele cumpărate. Mai mult, aplicația Cargus Mobile este un instrument util și pentru utilizatorii ocazionali care trimit colete, prezentând o ofertă simplificată, fără să fie nevoie de AWB în format fizic. Astfel, procentul de colete trimise prin aplicația mobilă este de aproximativ 40% din totalul de expedieri.

În luna octombrie, peste 86.000 de utilizatori au accesat aplicația cel puțin odată, cu 12% mai mulți față de luna anterioară. Mai mult, rata de accesare a aplicației este influențată și de creșterea volumelor din e-Commerce, astfel că, în perioada 10-17 noiembrie - vârful campaniilor de Black Friday - numărul de descărcări ale aplicației Cargus a crescut cu 60%, față de săptămâna de dinainte. Evoluția se va păstra pe toată perioada sezonului de cumpărături.

„Industria de curierat a cunoscut o evoluție importantă în ultimii ani, cu precădere la nivel tehnologic, generată de dezvoltarea segmentului de e-Commerce și de schimbări în comportamentul consumatorilor, care își doresc din ce în ce mai mult control și libertatea de a alege cele mai convenabile soluții pentru ei. De aceea, aplicația Cargus Mobile a reprezentat, încă de la început, o investiție importantă pentru noi și un pas esențial în transformarea companiei într-un curier care construiește experiențe relevante pentru clienți, prin inovații digitale și tehnologice. Adopția crescută și preferințele consumatorilor pentru soluții digitale ne determină să păstrăm Cargus Mobile în centrul preocupărilor noastre de dezvoltare și investiții și anul viitor. Ne bucură că importanța ei pentru consumatori a fost recunoscută și recompensată de-a lungul timpului cu numeroase premii, dar și că, la doi ani de la lansare, rămâne una dintre cele mai utilizate aplicații din România.”, susține Andreea Radu, Director de Marketing Cargus.

În cei doi ani de la lansare, profilul utilizatorilor Cargus Mobile s-a diversificat. Dacă în primele luni, majoritatea utilizatorilor erau din București, în prezent nivelul de interes pentru aplicație s-a echilibrat. Astfel, în topul orașelor se află: București, cu 22% din utilizatori, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.