17 Ianuarie 2024

eMAG are un nou Chief Marketing Officer: Mircea Tomescu preia funcția pentru România, Ungaria și Bulgaria



Mircea Tomescu este noul Chief Marketing Officer eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria. Cu peste 25 de ani de experiență în comunicare strategică și mangagement, acesta va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări.

Rolul său este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România, în noua etapă a evoluției sale. Intrat de patru luni în echipa eMAG, Tomescu și-a pus deja amprenta asupra unor inițiative strategice pe care eMAG le desfășoară, precum cea mai recentă ediție de Black Friday în România, desfășurată în luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult față de ediția precedentă.

Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor și produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.

Înainte de a se alătura eMAG, Tomescu a contribuit la evoluția unor branduri de top locale și internaționale din industrii diverse, de la retail tradițional, petrol sau FMCG, la tehnologie și sectorul bancar. În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România, unde a rescris povestea brandulului alături de o echipă pe care a construit-o. Anterior, el a ocupat poziția de director de brand și comunicare la BRD Société Générale, unde a imprimat o nouă viziune de brand. Tomescu face parte din primele generații de antreprenori în comunicare din România, iar timp de mai mulți ani a condus din poziția de managing director agenția de PR Graffiti (în prezent GRF+).

Este a doua numire anunțată de eMAg pentru anul acesta. La începutul lunii, Bogdan Văduva a preluat rolul de Group Chief Financial Officer.



Citeste si