Ne pregătim de ecomTEAM Fashion, evenimentul de business dedicat industriei de Fashion din România. Hai alături de noi pe 28 martie în București, la Apollo 111. Înscrie-te gratuit AICI.

“Potențialul pieței de plicuri de curierat este în creștere în contextul evoluției cumpărăturilor online din ultimii ani. Aceste plicuri sunt utilizate pentru a trimite o gamă largă de produse, de la articole mici de îmbrăcăminte sau electronice, până la cutii cu încălțăminte și reprezintă un pas important prin care companiile își personalizează livrările și imaginea prin personalizarea acestor plicuri la costuri de 4-5 ori mai mici decât cutiile din carton”, a declarat Iulia Sullivan(FOTO), CEO Bisbags.



Astfel, compania Bisbags are posibilitatea să producă plicuri din hârtie pentru curierat începând cu luna mai 2024 și în perioada următoare va avea mai multe discuții cu companiile din România care au o prezență puternică în domeniul online, companii de logistică și curierat și afaceri mici și mijlocii care vând produse online și au nevoie de plicuri de curierat pentru expedierea produselor lor.

Piața europeană a serviciile de curierat, expres și colete (CEP) a fost evaluată la 89,6 miliarde de dolari SUA în 2022 și se așteaptă să crească la un ritm anual compus (CAGR) de 2,9% în perioada 2023-2028. Această creștere este în mare parte alimentată de sectorul în expansiune al comerțului electronic.

În ceea ce privește segmentul specific de plicuri de curierat, Germania rămâne cel mai mare producător de plicuri în Europa, reprezentând aproximativ 27% din volumul total. Franța și Marea Britanie sunt, de asemenea, jucători importanți în producția de plicuri. Principalele țări importatoare și exportatoare de plicuri în Europa includ Polonia, Germania și Franța, care dețin împreună o cotă de 50% din totalul exporturilor. În ceea ce privește importurile, Germania, Marea Britanie și Țările de Jos sunt lideri, reprezentând împreună 41% din totalul importurilor.


Aceste date evidențiază o piață în creștere, cu oportunități semnificative în domeniul ambalajelor de curierat, în special în contextul expansiunii comerțului electronic și a inovațiilor tehnologice în logistică și livrare​, potrivit Bisbags.

Bisbags mizează pe dezvoltarea la nivel internațional

Bisbags mizează pe o dezvoltare pe piețele externe, complementară strategiei de consolidare și de creștere locală în domenii ca HoReCa, e-commerce, delivery, retail și farmacii. Pentru anul 2024, compania se concentrează mai mult pe internaționalizare și să crească exporturile către piețe precum Marea Britanie, Germania și Franța, unde va colabora cu parteneri strategici și distribuitori din țările țintă. Astfel, Bisbags participa la târgul de profil “Packaging Innovations & Empack” care are loc în Birmingham în perioada 21-22 februarie.

“Piața din Marea Britanie are un potențial uriaș de creștere în ce privește personalizarea ambalajelor. Companiile se uită după oportunități de colaborare cu producători din Europa, în contextul în care piața din Asia este în continuă schimbare, iar costul transportului este volatil”, explică Iulia Sullivan.

Compania Bisbags, care deține o fabrică de 6.000 de metri pătrați în localitatea Petriș, din județul Bistrița-Năsăud, estimează că va realiza la export circa 35% din cifra de afaceri din 2024.