Limitless Agency este una dintre puținele agenții de marketing digital locale care se extind internațional și care intră în SUA, cea mai mare piață de marketing online din lume, cu bugete totale de aproape 135 de miliarde de dolari, potrivit datelor Statista. Intrarea în SUA este marcată prin lansarea website-ului dedicat limitless.agency și începerea colaborării cu primii clienți. Compania are în vedere și deschiderea unui birou în New York, în viitorul apropiat.

“Intrarea în SUA este primul pas, unul firesc de altfel, de a dezvolta business-ul Limitless Agency, în special prin extindere internațională. Potențialul de business în SUA, dar și în alte țări din Occident este exponențial mai mare decât în România. Piețele de ecommerce, cărora noi ne adresă, din țările vizate sunt la nivelul ridicat de dezvoltare, cu o cerere mare pentru servicii de marketing digital.”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Agenția aduce în piața din SUA o tehnologie pentru promovarea eficientă a magazinelor online dezvoltată de o echipă de români. Bazată pe o serie de funcționalități, denumite etichete, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii, tehnologia dezvoltată de Limitless Agency este capabilă să crească cu până la 33% rata de conversie și să reducă costurile de advertising cu minimum 20% dintr-un magazin online, precizează reprezentanții Limitless Agency.

Pe piața din SUA, Limitless Agency vizează construirea unui portofoliu de clienți în principal din ecommerce, dar și din segmentul de servicii și B2B. Polul de clienți este ridicat, având în vedere că Statele Unite au a doua cea mai mare industrie de ecommerce din lume, după China, cu vânzări online în valoare de 1,13 trilioane de dolari în 2023, în creștere cu aproape 10% față de anul anterior, potrivit Statista.

Limitless Agency se așteaptă la o creștere consistentă a business-ului, odată cu intrarea în SUA. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 31% față de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil.

Creșterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieței de marketing digital, cât și investițiilor noi, extinderii portofoliului de clienți și creșterii interesului și bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC și 2% de divizia Data & Analytics. Limitless Agency a investit anul trecut în jur de 300.000 euro în optimizarea proceselor interne, automatizări și training pentru echipă.

Sursa foto: Limitless Agency