Acest articol face parte din proiectul editorial Fine Living by Mastercard în care spunem povestea unor branduri premium din România. Prin platforma de beneficii priceless.com, posesorii de carduri Mastercard pot accesa de la oferte, cashback și reduceri până la experiențe de neprețuit.

Mastercard a lansat o serie de experiențe în domenii variate precum modă, gastronomie, sănătate și wellness, călătorii sau cumpărături, dedicate segmentului Premium din România și disponibile prin priceless.com. Priceless.com este platforma globală de loyalty a Mastercard, creată pentru a oferi posesorilor de carduri Mastercard acces la experiențe unice, oferte la comercianți premium și multe alte beneficii.

Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications, Southeast Europe, Mastercard, spune că „sunt mai mult de 25 de ani de când Mastercard s-a decis să asocieze numele de brand cu un cuvânt care rezonează perfect cu inima consumatorilor, respectiv De Neprețuit (Priceless). Am încercat ca acest cuvânt să devină stindardul brandului nostru.”

Cea mai nouă componentă adăugată în platforma priceless.com este cea a experiențelor locale, construite în jurul unor pasiuni universale cum ar fi gastronomia, moda sau călătoriile. Aceasta se adresează posesorilor de carduri premium Mastercard din România, fiind vorba de experiențe dezvoltate în spiritul brandului Mastercard. „Sunt nereplicabile, unice și sunt experiențe pe care banii nu le pot cumpăra”, a declarat Ioana Gorgăneanu.

Pentru a vedea detalii despre noile dezvoltări din platforma priceless.com, vă invităm să urmăriți materialul de mai jos:

Avem în minte ADN-ul companiei: experiences that money cannot buy.

Ioana Gorgăneanu Vice President, Head of Marketing & Communications, Southeast Europe, Mastercard

„Încercăm ca atunci când creăm aceste experiențe să avem în minte ADN-ul companiei: experiențe pe care banii nu le pot cumpăra. Acestea sunt concepute alături de oameni și personalități care și-au dovedit valoarea în România. Spre exemplu, prin platforma priceless.com poți să ai parte de consilierea unuia dintre cei mai cunoscuți designeri de modă din țară. (…) Așadar, experiențele pe care le-am creat pentru consumatorii români emană din România. Este și statementul nostru că suntem aici să lucrăm și să îi ajutăm pe cei care vor avea un impact în societatea de astăzi și de mâine ”, explică reprezentantul Mastercard.

Experiențe inedite de care se pot bucura deținătorii de carduri Premium:

Inițiativa include toți emitenții bancari din portofoliul Mastercard în România, iar, prin intermediul platformei priceless.com, deținătorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World sau World Elite, emise în România, pot accesa experiențe din multiple categorii, precum:

  • Modă – pasionații de fashion se pot bucura de o sesiune de consultanță vestimentară cu designer-ul român Laura Hîncu pentru alegerea unei ținute Black Tie din 100% mătase, precum și a unor articole vestimentare din 100% cașmir sau 100% mătase;
  • Gastronomie – în categoria culinară, o selecție fină de restaurante și alte locații de ospitalitate, printre care La Finca by Alioli și DaPino, sunt gata să surprindă amatorii de delicatese culinare cu cooking show-uri și experiențe gastronomice rafinate;
  • Călătorii – selecția actuală cuprinde experiențe inedite, oferite de Atra Doftana, Green Village Resort și Valea Verde Retreat;
  • Sănătate și wellness –tratamente sau terapii personalizate la centre precum Eden Spa.

Sursa foto: Wallstreet.ro