Ce este IMPACTFUL?

Dezvoltat de INTERACTIONS, IMPACTFUL este un program de consumer dialogue în 365 de zile creat pentru a adresa problemele specifice pe care le-am menționat anterior: oferirea unui tool care să ajute brandurile să comunice constant cu baza lor de date și, în același timp, o soluție de stocare a acesteia GDPR conformă și care să minimizeze impactul eliminării 3rd party cookies.

3 probleme esențiale pe care le rezolvă IMPACTFUL

Configurarea bazei de date

Să presupunem că sunteți managerul unui magazin online de ceaiuri. Aveți în portofoliu o gamă variată de ceaiuri, precum și o serie de produse adiacente pentru clienții aficionado: căni, infuzoare, cărți tematice despre istoria ceaiului. Aveți o bază de date a clienților care au completat formularul de abonare la newsletter. De asemenea, baza de date a clienților care au efectuat comenzi este stocată în interfața platformei care găzduiește site-ul. Și mai există o bază de date salvată într-un fișier stocat pe un USB stick, fapt care prezintă îngrijorare din perspectiva respectării normelor GDPR. V-ați dori, desigur, să unificați și să sortați toate aceste baze de date și să comunicați tuturor noile sortimente de ceaiuri asiatice și prețurile lor promoționale. Însă vă este dificil să găsiți numitorul comun. Aici intervine IMPACTFUL.

Primul pas IMPACTFUL este colectarea bazelor de date: colectăm bazele de date de consumatori existente indiferent de formatul sub care sunt stocate, le curățăm, le consolidăm și le sortăm în consumatori cu și fără consimțământ de comunicare. Adăugăm baza de date rezultată în platforma noastră dezvoltată în conformitate cu reglementările GDPR și o segmentăm apoi pe diverse criterii.

Strategie de conținut, livrare, raportare

În continuarea pasului despre care am vorbit anterior, stabilim împreună un mesaj cheie pe care ne dorim să îl imprimăm în mintea consumatorilor. Apoi dezvoltăm o strategie de conținut de 365 de zile și un plan de comunicare pe care îl livrăm conform bazei de date segmentate anterior. Fiecare consumator primește, nici mai mult, nici mai puțin, de un mesaj pe lună. În cazul magazinului online de ceaiuri poate fi vorba despre noua selecție de ceaiuri asiatice. Este foarte important să menționăm faptul că raportăm lunar statusul bazei de date - consimțământul și activitatea utilizatorilor alături de raportarea calitativă bazată pe răspunsurile și acțiunile consumatorilor.

Sistarea 3rd party cookies de către Google

Preconizată pentru începutul anului 2024, sistarea third party cookies de către Google Chrome va produce una dintre cele mai mari schimbări în advertising-ul digital din istoria acestuia. Dacă vă bazați pe third party cookies pentru a avea acces la informații despre audiența dumneavoastră, aveți nevoie de un shift în felul în care faceți online advertising. Aici vă poate ajuta IMPACTFUL, care oferă o soluție de stocare a datelor GDPR conformă, care poate fi utilizată și în cazul sistării 3rd party cookies.

3 motive pentru care ai nevoie de IMPACTFUL?

  • Pentru că are la bază o strategie coerentă care pornește dintr-o nevoie actuală a brandurilor.
  • Pentru că utilizează inteligent toate bazele de date existente și este un excelent set-up pentru momentul sistării 3rd party cookies de către Google.
  • Pentru că vine cu o ofertă competitivă, care se bazează pe principiul best price performance, oferind un excelent raport preț/calitate în funcție și de dimensiunile bazei de date.

Am expus aici toate detaliile IMPACTFUL și suntem oricând disponibili pentru un call în care să răspundem oricăror întrebări suplimentare.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"