Cu toate aceste date în minte, și ținând cont și de faptul că attention spam-ul fiecăruia dintre noi este din ce în ce mai redus, ne-am dorit să creăm o rubrică scurtă, sau, mai bine zis, concisă, dar foarte engaging, care să transmită un insight de marketing și advertising. Așa s-a născut insight-ul de zi cu zi la INTERACTIONS. Pe care îl puteți urmări aici.

Top 5 insight-uri INTERACTIONS

Cum vin generațiile în vizită

The boomers - preferă vizitele surpriză. Și sună sau bat la ușa atât de "încet", încât știu toți vecinii că au sosit. Cei din generația "uitată" X - fac toate planurile din timp. Și se asigură cu mult înainte de vizită că nu ai uitat de întâlnire... sau de existența lor. Milenialii - speră până în ultima clipă că o să contramandezi întâlnirea. O să te anunțe cu 5 minute înainte de ora stabilită că au plecat, deși sunt încă la duș. Nu bat niciodată la ușă, dar îți trimit un mesaj pe WhatsApp că au ajuns.

Cei din generația Z - filmează tot drumul până la ușa ta într-un mod realisto-artistic. Nu bat la ușă sau folosesc soneria, pentru că au postat deja un TikTok cu ei așteptând în fața ușii tale.

Efectul Ikea

Efectul IKEA se referă la tendința noastră de a valoriza mai mult lucrurile în care investim timp și efort, indiferent că este vorba de un scaun IKEA cu 100 de șuruburi sau o cană de cafea. De aceea, cele mai iubite branduri vor fi întotdeauna cele care ne invită să contribuim la succesul lor, ne respectă părerile și construiesc un dialog permanent cu noi.



Când îți plac doar tigăile

Ad-urile online imediat după ce am cumpărat o tigaie: îți plac tigăile? Probabil sunt marea ta pasiune. Și pentru că îți plac doar tigăile și nimic altceva, în mod sigur mai ai nevoie de încă un milion de tigăi, pentru că știm sigur că tigăile sunt unica ta sursă de fericire. De ce să descoperi știri noi, postările prietenilor sau ale familiei, când poți să vezi numai tigăi, în fiecare zi, pentru totdeauna?

YouTube

YouTube e platforma de video streaming iubită de toate generațiile. O cercetare New Consumer a întrebat însă: care e singura platformă de video streaming la care ai vrea să ai acces pe o insulă pustie? Milenialii și generația X au oscilat între YouTube și Netflix, dar generația Z a ales fără niciun dubiu YouTube.

Generația Alpha

Știi ce urmează după generația Z? Generația Alpha, 2011 - 2025, este prima generație care crește folosind AI, preferă telefonul tabletei sau laptopului și se bazează pe motoare de căutare moderne precum Tik Tok și, în viitor, ChatGPT!

Dacă vă aflați în căutarea unui insight pertinent pentru brandul dumneavoastră, echipa INTERACTIONS e aici. Pentru că da, scriem conținut care transformă target-ul în clienți, nu conținut care se pierde în marea de informații existente deja. Haideți să vorbim 15 minute despre campanii concept cu rezultate dovedite.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"