Automatizarea promoțiilor

Suntem în 2022 și încă ne întâlnim cu baze de date ținute în Excel, agende, cupoane de tombolă introduse manual, mailuri de campanie trimise individual. Promoțiile sunt un excelent mod de optimizare a bugetului unei companii, pentru că folosesc resurse deja existente intern, dar își pierd eficiența atunci când setup-ul unei campanii durează 3 luni și înghite un buget cu multe zerouri în coadă. Cum ar fi dacă ați putea realiza un site de campanie promoțională în doar 3 ore și ați scăpa și de timpul și de stresul managementului de campanie?

PROMOTIFUL este platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS cu ajutorul căreia puteți dezvolta uşor şi rapid un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare. Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing sau vânzări, şi pune la dispoziţie o gamă largă de mecanici, toate uşor de setat, dintre care cele mai populare sunt: coduri unice, momente norocoase, concurs foto, câştig garantat. Principalele beneficii ale automatizării campaniilor promoționale online prin intermediul PROMOTIFUL sunt reducerile semnificative de timp și costuri. Analiza campaniilor realizate până acum arată reduceri ale bugetelor cu până la 90%, în condiții de creștere cu 30% a ratei de succes, alături de diminuarea considerabilă a timpului alocat. În plus, la finalul fiecărei campanii, PROMOTIFUL vă pune la dispoziție o bază de date sigură, clară, ușor accesibilă și perfect conformă cu normele GDPR.

Automatizarea lead-urilor

Tocmai ați încheiat cu succes o campanie promoțională și ați strâns o bază de date considerabilă, pe care nu ne dorim să se aștearnă praful. Ce facem mai departe? Cum facem lead nurturing, fără a investi timp și buget exorbitant?

Potrivit datelor Forrester, companiile care excelează în lead nurturing înregistrează o creștere a vânzărilor de până la 50%, având în același timp costuri cu 33% mai reduse. Un prim pas în gestionarea bazei de date rezultate în urma campaniei promoționale ar putea fi segmentarea acesteia în funcție de profilul sociologic și comportamentul de cumpărător al prospecților. Apoi, ați putea include segmentele rezultate în diferite cicluri de comunicare, oferindu-le astfel cârligul potrivit pentru a dezvolta comunicarea și loializarea ulterioare. Este foarte important să menționăm faptul că lead nurturing trebuie să fie centrat pe client, util nevoilor individuale ale fiecărei persoane incluse în baza de date și constant adaptat și adaptabil. Nu ne dorim să realizăm un news blast care să ducă la unsubscribe. HubSpot, platforma CRM #1 la nivel mondial pentru afaceri în dezvoltare, vă pune la dispoziție o serie de tool-uri de marketing și vânzări care să vă ajute să obțineți balansul ideal pentru comunicarea de la prospect la client fidel. Cu soluțiile HubSpot de automatizare implementați ușor managementul de date, segmentarea prospecților, workflow-uri și raportări automate, economisind timp, dar, mai ales buget: optimizând felul în care comunicați cu clienții și prospecții brandului dumneavoastră creșteți șansele ca fiecare interacțiune să aibă rezultatul scontat.

Automatizarea evenimentelor

Știm că vara este nu doar sezonul estival, dar și sezonul activărilor, iar toamna se numără bobocii și, desigur, evenimentele. Ne așteaptă așadar o a doua jumătate a anului 2022 bogată în evenimente, pentru care este important să ne pregătim din timp, explorând opțiuni care ne pot ajuta să optimizăm bugetul alocat acestora. Reducând, de exemplu, bugetul alocat managementului de participanți, putem crește bugetul alocat experienței la eveniment. EVENTIFUL, o soluție cloud de management participanți potrivită pentru evenimente, târguri, expoziții, vă oferă posibilitatea de a crea o bază de date a participanților simplu și rapid. Cu ajutorul EVENTIFUL fiecare vizitator se înregistrează la punctul de acces al târgului sau expoziției, primind instant o brăţară cu numele, prenumele și un cod QR care poate fi scanat la vizitarea standurilor de interes. Prin scanarea cu telefonul a unei brăţări de la mână vizitatorilor, expozanţii primesc în mod centralizat toate datele de contact ale respectivilor vizitatori. Expozanţii pot folosi acelaşi cont pe mai multe dispozitive mobile, toate informaţiile adunându-se în acelaşi loc, dezvoltând astfel o bază de date în timp real.

Dacă soluțiile prezentate mai sus v-au stârnit interesul, dacă vă doriți să aflați mai multe despre automatizare și eficientizarea bugetului companiei dumneavoastră atât eu, cât și colegii mei vă stăm la dispoziție. Pentru că niciun moment nu e mai bun ca cel de acum, așteptăm un semn aici.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"