1. Calcul exact al profitabilității - Ziua 2

Veți putea măsura performanța tuturor activităților de marketing într-un singur loc care încorporează date din Analytics, rapoarte și dashboard-uri, calculând astfel profitabilitatea resurselor investite.

2. Date centralizate - Ziua 6

Cu toții recunoaștem că bazele de date au un rol esențial în dezvoltarea unei afaceri. Cu toate acestea, managementul și stocarea bazelor de date nu sunt realizate întotdeauna corect și eficient. Automatizarea vă ajută să centralizați datele într-un singur loc securizat, fără sheet-uri XLS, fără cărți de vizită împrăștiate, fără agende.

3. Segmentarea bazei de date de clienți și prospecți - Ziua 9

Am putea face o analogie și să ne gândim la persoanele din viața noastră - familie, prieteni, colegi. Nu vorbim cu toți la fel, nu? Atunci, de ce am comunica la fel cu toți clienții din baza noastră de date? Încă din momentul implementării, automatizarea vă ajută să segmentați bazele de date de clienți și prospecți pentru a comunica în funcție de preferințele și profilurile de consumator ale fiecăruia. Există mai multe criterii în funcție de care poate fi realizată segmentarea - de la date demografice - vârstă, gen, localitate - la date despre intenția de achiziție - care sunt prioritățile când clientul face o alegere, cum evaluează opțiunile, ce obstacole întâmpină, cum și în cât timp ajunge la o decizie finală.

4. Workflow-uri automatizate - Ziua 15

Cunoaștem cu toții scenariul “coșului abandonat”. Cum procedăm? Câte mailuri trimitem și la ce interval? Automatizarea vă ajută să implementați un scenariu recurent, care să țină cont de fiecare acțiune a userului. Tot prin workflow-uri automatizate nu veți mai rata niciodată un “La mulți ani!” pentru clienții dumneavoastră.

5. Raportare comprehensivă - Ziua 21

Raportarea detaliată a vânzărilor vă oferă o privire detaliată a întregii activități de vânzare, ajutându-vă astfel să realizați previziuni de business cât mai obiective. De asemenea, aveți instant răspuns la întrebări ca: în ce stadiu al drumului spre achiziție se află un anumit contact? Cât și cum progresează anumite dealuri? În ce măsură sunt îndeplinite anumite obiective?

6. Coeziune interdepartamentală - Ziua 21

O relație cât mai strânsă între departamentul de marketing și cel de vânzări este vitală pentru succesul oricărei afaceri. Dezvoltând un flow unitar între departamente, prin care echipele de marketing și vânzări sunt mereu conectate, creșteți ratele de conversie și de vânzări.

7. Avantaj psihologic - Ziua 21

Acest ultim avantaj nu este un avantaj al cifrelor sau al datelor. Este, spunem noi, un avantaj psihologic, avantajul celui care este mereu cu o mutare, sau, de ce nu, două-trei înaintea adversarului. Este avantajul care vine din controlul datelor companiei dumneavoastră. Dacă am duce mai departe metafora jocului de șah, am putea spune că automatizarea este avantajul care vă transformă din pion, în cel care mută piesele pe tablă.

Varianta VIDEO a tuturor celor exemplificate mai sus vă așteaptă AICI, în cadrul webinarului Marketing Automation for Companies Like Yours, disponibil ON DEMAND. Iar dacă vă doriți să aflați mai multe despre procesul de automatizare, atât eu, cât și echipa mea vă stăm la dispoziție.

Mediapost Martech este HubSpot Diamond Partner (statut la care ajung doar 3% dintre partenerii HubSpot la nivel global) și Consulting Partner Salesforce. Avem in-house 37/37 certificări posibile și 11 colegi care dețin cel puțin o certificare Salesforce sau HubSpot. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.