Iar una dintre cele mai performante soluții de pe piață, platforma CRM nr #1 la nivel global pentru afaceri în dezvoltare, HubSpot, este aici pentru a vă facilita procesul. Hub-ul de vânzări HubSpot include tot ce aveți nevoie pentru a automatiza întreaga activitate de vânzări prin intermediul unei singure platforme. În loc să utilizați mai multe instrumente pentru a îndeplini fiecare task separat, HubSpot permite echipelor să-și desfășoare întreaga activitate sub o singură umbrelă. Iar pentru exemplificare, listăm mai jos 9 exemple concrete:

Asocierea fiecărui lead unui reprezentant de vânzări potrivit

Să răspunzi prompt unui lead poate fi cu adevărat un deal breaker, în special când vorbim de piețe și domenii extrem de competitive. Aici intervine lead routing - procesul prin care lead-urile sunt asignate unui reprezentant de vânzări. Criteriile de asignare pot începe de la cele de bază - de exemplu, ordinea cronologică a activității agenților de vânzări - până la modele complexe care să includă tipul lead-ului sau date socio-geografice.

Setarea unui pipeline de vânzări care să urmărească procesele interne din companie

Un sales pipeline sau canal de vânzări este reprezentarea vizuală a modului prin care un prospect trece prin fiecare etapă a procesului de vânzări. Această trecere între etape se face prin bifarea unor acțiuni specifice - de exemplu “call” sau “download ofertă”. Odată setat, acest pipeline vă oferă instant o privire de ansamblu asupra întregii activități de vânzări.

Clasificarea automată a lead-urilor și menținerea legăturii cu acestea

Este esențială pentru a nu scăpa din vedere niciun lead, dar și pentru a prioritiza eficient activitatea agenților de vânzări.

Cum să nu scapi din vedere un lead adormit

Conform datelor HubSpot, 79% dintre clienții potențiali nu se transformă în vânzări din cauza lipsei de lead nurturing, iar să trimiți o dată pe lună un email unui lead adormit nu înseamnă că ai încercat să îl activezi. De asemenea, datele unui studiu realizat de Grupul TAS arată că reprezentanții de vânzări ignoră 50% dintre leaduri. Automatizarea vă ajută să nu ignorați această resursă de leaduri adormită și să implementați un proces de lead nurturing eficient.

Folosirea unui proces unitar de abordare a unei conversații

Dacă doriți să îmbunătățiți productivitatea echipei de vânzări, să standardizați cele mai bune practici și să reduceți timpul de vânzare, creați un manual de vânzări cu ajutorul template-urilor și librăriei de documente HubSpot.

Monitorizarea activității lead-urilor

Vedeți fiecare detaliu cronologic al activității unui lead, cum ar fi email openings, descărcările de conținut, website visits, interacțiunile cu rețelele sociale și multe altele. Pe scurt, urmăriți exact unde se află un client potențial din momentul în care este identificat, până în momentul în care devine o oportunitate.

Taskuri, raportare și forecasting

Cu HubSpot nu a fost niciodată mai ușor să generați rapoarte detaliate sau să asignați taskuri. HubSpot facilitează crearea de rapoarte personalizate pentru a răspunde chiar și celor mai complexe întrebări, conectând perfect baza de date cu activitatea de vânzări.

Integrare cu Gmail sau Outlook

Integrarea cu Gmail sau Outlook vă permite să înregistrați e-mailurile trimise în HubSpot CRM cu un singur click, astfel urmăriți e-mailurile deschise și click-urile în timp real și aveți acces la instrumentele de care aveți nevoie pentru a lucra mai eficient - cum ar fi șabloane, segmentare, întâlniri - chiar în Inbox.

Integrare cu Linkedin

Datorită acestei integrări, aveți acces la o serie de feature-uri Linkedin fără a părăsi HubSpot: InMail, Icebreakers - conexiuni comune, experiențe și interese; Get introduced: cereți unei cunoștințe comune o introducere; Related leads - descoperiți alte lead-uri care lucrează în aceeași companie.

Dacă toate aceste exemple v-au stârnit interesul, acordați-ne 30 de minute miercuri, 23 noiembrie, începând cu ora locală 11 și haideți să vedeți LIVE cum implementăm chiar noi, echipa Madiapost Martech, hub-ul de vânzări HubSpot. Vă invităm să participați la seminarul The real story of using HubSpot, from a HubSpot partner, eveniment dedicat pieței de vânzări din Europa Centrală și de Est. Detalii complete, aici.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.