De partea cealaltă, din perspectiva brandurilor, oricât de utile ar fi chat-urile live, articolele de blog și forumurile, a oferi clienților opțiunea de a discuta în direct cu un reprezentant poate face diferența dintre un client sporadic și unul fidel. Astfel, call center-urile pot avea un impact semnificativ asupra brandurilor, fiind extrem de importante prin experiența pe care o oferă.

Ce este Aircall?

Aircall este o soluție extrem de actuală de telefonie în cloud, concepută special pentru a satisface nevoile companiilor care se bazează pe interacțiunea cu clienții prin apeluri telefonice, indiferent că vorbim de echipe de suport sau sales.

Pornind de la deviza că dialogul direct este cea mai eficientă modalitate de a-ți cunoaște și extinde baza de clienți și prospecți, Aircall oferă soluții concrete de call center - de la call center setup, la parallel calls, call queuing, queue callback, call recording, precum și modificări în timp real ale setărilor - de exemplu, adăugarea de noi numere de telefon. Pentru soluțiile de sistem de telefonie, Aircall oferă multiple opțiuni ca voice mail, setarea de numere scurte locale sau internaționale, customizarea numerelor de telefon în funcție de programul de lucru, interactive voice response - setarea unui ghid audio care ghidează apelantul, blacklist numbers - blocarea numerelor de telefon selectate, SMS business text messaging.

Fiind o soluție bazată pe cloud, Aircall este o alegere cu flexibilitate maximă care oferă libertatea de a lucra de oriunde. Cu aplicații pentru desktop și device-uri mobile, echipa poate rămâne conectată indiferent de locație.

În plus, integrarea Aircall - HubSpot vine în întâmpinarea tuturor celor care își doresc o opțiune completă de call center în cloud prin care gestionarea apelurilor și a bazelor de date de numere de telefon aferente se poate efectua cu ușurință și se poate, de asemenea, scala pe măsură ce echipa se dezvoltă.

Ce beneficii oferă integrarea Aircall cu Hubspot

Sincronizarea bazei de date

Integrarea Aircall cu HubSpot vă permite să aveți acces la istoricul apelurilor clienților direct în platforma HubSpot. Astfel, echipa de vânzări sau de suport va avea întotdeauna la îndemână toate informațiile necesare pentru a oferi o experiență personalizată.

Înregistrarea apelurilor

Apelurile telefonice pot fi înregistrate în Aircall și apoi salvate automat în HubSpot. O resursă valoroasă de training, de verificare a calității serviciului oferit clienților sau pentru a identifica ce poate fi îmbunătățit în interacțiunea cu clienții.

Raportare detaliată

Integrarea Aircall cu HubSpot vă permite să obțineți rapoarte detaliate despre apeluri, durata medie a convorbirilor, timpul mediu de răspuns și multe alte date utile pentru a evalua performanța echipei sau pentru a pune în aplicare noi strategii de suport. Mergând mai departe, insight-urile obținute prin raportare pot fi folosite pentru a dezvolta noi direcții de marketing și vânzări.

Workflow-uri automatizate

Puteți configura workflow-uri automatizate pentru a gestiona diferite acțiuni în funcție de apelurile primite. De exemplu, puteți automatiza asignarea apelurilor unui anumit reprezentant de vânzări sau puteți trimite e-mailuri de follow-up în funcție de rezultatul apelului.

Un alt avantaj pe care îl oferă Aircall este faptul că nu necesită echipamente sau implementări costisitoare și de durată, fiind de asemenea ușor scalabil pe măsură ce echipa dumneavoastră se mărește.

Cred (și sper) că toate aceste beneficii v-au convins deja de utilitatea integrării Aircall cu HubSpot. Haideți să discutăm aplicat, 15 minute, despre cum poate arăta un call center în cloud și automatizat pentru brandul dumneavoastră. Atât eu, cât și echipa mea, vă stăm la dispoziție aici.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Sursa foto: Mediapost Martech